تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۴۳
بازدید: ۲۶۴
کد خبر: ۱۰۰۷۳۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
طی یک هفته؛

رشد 2 دلاری قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن

می متالز - قیمت آلومینیوم در LME روز چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه، نسبت به معاملات هفته قبل، یعنی چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه، دو دلار و 50 سنت به ازای هر تن معادل 0.2 درصد افزایش داشت؛ به گونه‌ای که از یک هزار و 461 دلار و 50 سنت به ازای هر تن، به یک هزار و 464 دلار به ازای هر تن رسید.
رشد 2 دلاری قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن

به گزارش می متالز، همان ‌طور که در نمودار 1 مشاهده می‌شود، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (سه‌شنبه نهم اردیبهشت ماه)، یک دلار به ازای هر تن معادل 0.1 درصد، افت داشت؛ به گونه‌ای که در سه‌شنبه نهم اردیبهشت ماه، آلومینیوم یک هزار و 465 دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به یک هزار و 464 دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین، قیمت آلومینیوم در LME روز چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه، نسبت به معاملات هفته قبل، یعنی چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه، دو دلار و 50 سنت به ازای هر تن معادل 0.2 درصد افزایش داشت؛ به گونه‌ای که از یک هزار و 461 دلار و 50 سنت به ازای هر تن، به یک هزار و 464 دلار به ازای هر تن رسید.

افزایش قیمت آلومینیوم در جهان، همراه با افزایش موجودی انبارهای آلومینیوم بوده است؛ به گونه‌ای که میانگین موجودی انبارها از یک میلیون و 304 هزار و 590 تن در هفته گذشته به یک میلیون و 346 هزار و 775 تن در هفته اخیر رسیده است.

عناوین برگزیده