تاریخ: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۳۱
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۱۰۱۸۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اتاق بازرگانی قزوین چهارهزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر توزیع کرد

می متالز - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین گفت: چهار هزار بسته حمایتی و معیشتی از ابتدای ایام نوروز تاکنون بین اقشار آسیب پذیر استان توزیع شده است.
اتاق بازرگانی قزوین چهارهزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر توزیع کرد

به گزارش می متالز، مهدی بخشنده افزود: اهدای ۱۰ دستگاه فوق پیشرفته ضدعفونی کننده به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان، بکارگیری ۶ دستگاه ونتیلاتور، توزیع هزاران بسته دستکش، ماسک و لباس گان محافظ و همچنین اجرای طرح نان مهربانی برای مهرجویان از دیگر اقدامات اتاق قزوین در ایام نوروز است.

وی اضافه کرد: شیوع ویروس مرگبار کووید ۱۹ اقتصاد سراسر دنیا را تحت تاثیر قرار داده است که اگر درایت مدیران و خلاقیت فعالان بخش خصوصی ایجاد شود، می‌توان در بلند مدت به فرصت های بی‌نظیری دست یافت.

بخشنده به کاهش بی‌سابقه قیمت نفت و افت محسوس ارزش و جایگاه سوخت های فسیلی در جهان امروز اشاره کرد و گفت: درحالی که شرایط و اوضاع اقتصادی جهان در مسیر دشواری قرار گرفته است، اما کشورمان دارای زیرساخت‌های بسیار مهم و استراتژیکی است که می‌تواند از نوانع بسیاری عبور کند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در راستای سیاست راهبردی مبنی بر «جهش تولید» خاطرنشان کرد: هم اکنون شرایط لازم برای تحقق شعار سال وجود دارد و ما از تمام نخبگان و فعالان اقتصادی دعوت می‌کنیم تا پیشنهادهای کاربردی خود را با هدف تحقق این شعار به پارلمان بخش خصوصی استان ارائه کنند.

بخشنده یادآور شد: اتاق بازرگانی قزوین دراین راستا با تشکیل کارگروهی تخصصی ،پیشنهادهای کاربردی بخش خصوصی را به مدیران محترم دستگاه‌های اجرایی و تصمیم گیران موثر استانی و ملی ارائه می‌کند.

عناوین برگزیده