تاریخ: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۷
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۱۰۲۰۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تمدید ثبت نام تسهیلات بند الف تبصره 18 ویژه بنگاه‌‌های تولیدی در استان بوشهر

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از تمدید مهلت ثبت نام بنگاههای تولیدی جهت استفاده از تسهیلات برنامه تولید و اشتغال موضوع بند الف تبصره 18 از طریق سامانه بهین یاب تا پایان تیرماه سال جاری 99خبر داد.
تمدید ثبت نام تسهیلات بند الف تبصره 18 ویژه بنگاه‌‌های تولیدی در استان بوشهر

به گزارش می متالز، سید حسین حسینی با اشاره به نامگذاری مقام معظم رهبری مبنی بر سال " جهش تولید " و همچنین پیگیری های مستمراین سازمان در حمایت از واحد های تولیدی اعلام کرد: بنگاههای اقتصادی مستقر در مناطق ویژه اقتصادی استان که تاکنون در لیست مشمولان استفاده کننده از تسهیلات برنامه تولید و اشتغال موضوع بند الف تبصره 18 نبوده اند نیز طی اعلام وزارت صنعت, معدن و تجارت به فهرست مشمولان اضافه شده اند.

حسینی اضافه کرد: تمامی واحد های تولیدی صنعتی، معدنی واجد شرایط لازم می توانند با ثبت درخواست خود در سامانه الکترونیکی بهین یاب به نشانی www.behinyab.ir از تسهیلات بند الف تبصره18 بهره مند شوند .

وی تصریح کرد: تسهیلات مذکور در راستای ایجاد جهش تولید و تقویت بنگاه های اقتصادی به منظور توسعه کسب و کار درواحدهای صنعتی، معدنی و صنوف تولیدی موجود و تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد امکان پذیر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان کرد: در این راستا قرارداد عاملیت با بانک‏های صنعت و معدن، پست بانک، بانک آینده و توسعه تعاون بانک‌ ملی، تجارت، سپه منعقد گردیده است .

حسینی افزود : براساس دستورالعمل ابلاغی سود تسهیلات براساس نرخ مصوب و به همراه یارانه مربوطه خواهد بود.

عناوین برگزیده