تاریخ: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۵۲
بازدید: ۱۶۵۶
کد خبر: ۱۰۳۴۲۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیر امور معدن مس سرچشمه خبر داد؛

رکورد تولید در شرکت معدنی کوشاکانسار شکسته شد

می متالز - مدیر امور معدن مجتمع مس سرچشمه گفت: رکورد تولید روزانه در شرکت معدنی کوشاکانسار شکسته شد.
رکورد تولید در شرکت معدنی کوشاکانسار شکسته شد

به گزارش می متالز، «جواد حکیمی» با اعلام این خبر افزود: در هفدهمین روز از اردیبهشت‌ماه، با تلاش مدیران و پرسنل سختکوش شرکت معدنی کوشاکانسار، رکورد تولید روزانه این شرکت در معدن مجتمع مس سرچشمه شکسته شد و به میزان 70هزار تن رسید.

وی ادامه داد: در حالی که شرایط به‌وجودآمده با شیوع ویروس کرونا سبب شده تا برای حفظ سلامت کارکنان، محدودیت‌هایی در نظر گرفته شود و حضور حداقلی کارکنان معدن را شاهد باشیم اما با این‌ حال در همین شرایط شرکت معدنی کوشاکانسار توانست به تولید 70هزار تن دست پیدا کند که نشانگر تلاش جهادگونه کارکنان این شرکت معدنی است.

حکیمی تصریح کرد: «جهش تولید» که به‌عنوان شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده، انگیزه را برای تولید دوچندان کرده و درحقیقت نقشه راهی در افق کاری مدیران و پرسنل امور معدن مجتمع مس سرچشمه گشوده تا بتوانند در روزهای آغازین سال 1399 با فراهم کردن الزامات، در راستای جهش تولید گام‌های محکم و موثری بردارند.

مدیر امور معدن مجتمع مس سرچشمه، ارتقای رکورد روزانه تولید در شرکت معدنی کوشاکانسار را حاصل برنامه‌ریزی، انگیزه و همت جهادی پرسنل و مجموعه مدیران این شرکت دانست و افزود: از تلاش‌ها و زحمات محمدرضا ملایی، مدیرعامل محترم و پرسنل شرکت معدنی کوشاکانسار که با ثبت رکورد تولید روزانه 70هزار تن، نویدبخش سالی پربار و موفقیت‌آمیز برای معدن مجتمع مس سرچشمه شده‌اند، قدردانی می‌کنم.

حکیمی تأکید کرد: امیدواریم این رکوردزنی، الگویی برای سایر شرکت‌های معدنی در مجتمع مس سرچشمه، ازجمله آریاناران و معدنکاری اولنگ باشد تا آن‌ها نیز با حرکت در مسیر راهبری شرکت و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، به شعار «جهش تولید» جامه عمل بپوشانند.

عناوین برگزیده