تاریخ: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۲۳
بازدید: ۲۳۵
کد خبر: ۱۰۳۷۸۹

جلسه هماهنگی و بررسی پروژه راه آهن مبارکه- سفید دشت- شهرکرد در فرمانداری لنجان برگزار شد

می متالز - فرماندار لنجان گفت: اجرای پروژه راه آهن مبارکه- سفید دشت- شهرکرد باید با کمترین هزینه ریالی ، اجتماعی و همچنین در کوتاه ترین زمان ممکن اجرا شود.
جلسه هماهنگی و بررسی پروژه راه آهن مبارکه- سفید دشت- شهرکرد در فرمانداری لنجان برگزار شد

به گزارش می متالز، فرماندار لنجان گفت: اجرای پروژه راه آهن مبارکه- سفید دشت- شهرکرد باید با کمترین هزینه ریالی ، اجتماعی و همچنین در کوتاه ترین زمان ممکن اجرا شود.

امروز جلسه هماهنگی و بررسی پروژه راه آهن مبارکه- سفید دشت- شهرکرد با حضور مقامات محلی، روسای دستگاه های مرتبط و مسولین ارشد اجرای پروژهدر محل فرمانداری لنجان برگزار شد.

فرماندار لنجان ضمن اشاره به اهمیت این پروژه گفت: مهم است این پروژه با کمترین هزینه ریالی و اجتماعی و در کوتاهترین زمان ممکن اجرا شود.

خدامراد صالحی افزود ؛ توجیه افکار عمومی در مورد اجرای این طرح باید در اولویت قرار گیرد و همچنین مطالبات و دغدغه آنها در مورد تبعات اجرای این پروژه برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف این جلسه شفاف سازی طرح و رسیدن به نتیجه نهایی در مورد تبعات احتمالی و تاثیرات اجرای آن از جمله تغییر مسیر روان آبها ، تاثیر بر قنوات آبهای زیر زمینی و سیل می باشد.

صالحی ادامه داد: جهت جلوگیری از تضییع حق روستاییان و اهالی منطقه لازم است عوامل جهاد کشاورزی، مدیریت منابع آب، منابع طبیعی و عاملین اجرای پروژه و نماینده ی مردم همواره در تمام مراحل اجرای پروژه باهم در تعامل باشند.

در این جلسه مسوولان منابع طبیعی و مسئولان ارشد مجری پروژه و مدیران سایر دستگاه های مربوطه نقطه نظرات و نتایج مطالعات خود را بر روی پروژه بیان نمودند.

عناوین برگزیده