تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۰۳
بازدید: ۲۶۳
کد خبر: ۱۰۴۲۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت صمت:

حفظ کرامت و سرمایه های انسانی در مجموعه وزارت صمت اولویت کاری من خواهد بود/ مردم باید لذت مدیریت اسلامی را بچشند

می متالز - سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت صمت در مراسم معارفه خود حفظ کرامت، سرمایه ها و منابع انسانی را در مجموعه وزارت صمت نقطه عطف و اولویت کاری خود معرفی کرد.
حفظ کرامت و سرمایه های انسانی در مجموعه وزارت صمت اولویت کاری من خواهد بود/ مردم باید لذت مدیریت اسلامی را بچشند

به گزارش می متالز، مهدی اصفهانی در این مراسم که با حضور محمدحسن صبوری دیلمی«مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صمت» برگزار شد با تاکید بر این مطلب، افزود: وظیفه ما به عنوان امانت دار نظام مقدس جمهوری اسلامی تکریم کرامت انسانی است و سرمایه های انسانی به هر طریق ممکن باید تکریم شوند.

 

مردم باید لذت مدیریت اسلامی را بچشند

وی با تاکید بر اینکه مردم باید لذت مدیریت اسلامی را بچشند، بیان کرد: اگر به کارمندان بالندگی و کرامت بدهیم آنها نیز زنجیروار و سلسله وار این کرامت را به ارباب رجوع منتقل می کنند و فضای مثبتی به وجود خواهد آمد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت صمت در ادامه تصریح کرد: مبنا و روش من همین حفظ کرامت انسانی خواهد بود و با تلاش وافر و شبانه روزی و تعامل برای ارتقا و تعالی مجموعه وزارتخانه و نظام مقدس جمهوری اسلامی در راه رضایت حق تعالی گام برخواهیم داشت.

شایان ذکر است که حسین مدرس خیابانی در حکم صادره خطاب به مهدی اصفهانی تصریح کرده است که انتظار می رود ضمن رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، بهسازی ساختار تشکیلاتی وزارت در راستای تقویت نقش حاکمیتی آن، توانمند سازی نیروی انسانی و استمرار اصلاح نظام اداری، بهینه سازی فرایندهای مالی و ذی حسابی با هدف استفاده موثر و بهینه از منابع و صرفه جویی در هزینه ها، ارتقای نقش و جایگاه فعالیت‌های ادارات کل استان ها و ایجاد هماهنگی با سایر ادارات در جهت کارآمدی امر مربوط، ارتقای سطح رفاه کارکنان و انجام اقدامات لازم به منظور بهبود بهره وری و استفاده مطلوب از فضاهای اداری و امکانات وزارت در مرکز و استان ها در اولویت برنامه های آن معاونت قرار گیرد.

گفتنی است که در این جلسه از زحمات ارزشمند یونس الستی در بخش‌های توسعه مدیریتی و منابع انسانی در دوران تصدی این مسئولیت نیز قدردانی و تشکر شد.

عناوین برگزیده