تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۲۳
بازدید: ۲۵۳
کد خبر: ۱۰۵۴۸۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

درخواست دانشجویان استان مرکزی از رئیس کل دادگستری برای بازدید از شرکت هپکو

می متالز - جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان مرکزی خواهان تدارک برنامه‌ای برای بازدید دانشجویان به همراه رئیس کل دستگاه قضایی استان از شرکت هپکو شدند.
درخواست دانشجویان استان مرکزی از رئیس کل دادگستری برای بازدید از شرکت هپکو

به گزارش می متالز، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان مرکزی با ارسال نامه‌ای به رئیس کل دادگستری استان مرکزی خواهان بازدید دانشجویان استان به همراه حجت الاسلام موسوی از صنایع استان به ویژه شرکت هپکو شدند.

در این نامه خطاب به حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی آمده است: با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه مبارک رمضان، از جانب جمعی از دانشگاهیان استان مرکزی پیرامون بررسی، پیگیری و ارائه‌ راهکار برای حل مشکلات به وجود آمده در برخی صنایع استان به ویژه شرکت هپکو، از شما درخواست داریم تا به اتفاق حضرتعالی برنامه‌ای را برای بازدید نزدیک از کارخانه‌ هپکو تدارک ببینیم.
با توجه به شرایط حساس کنونی برای شرکت هپکو و جلوگیری از تکرار اتفاقات پیشین، ورود قشر نخبگانی و ارائه‌ راهکارهای تخصصی می‌تواند در روند حل مشکلات تاثیر بسزایی داشته باشد.
بازدید کارخانه از نزدیک قطعا در راستای آشنایی هرچه بیشتر دانشگاهیان با فضای آن تاثیرگذار خواهد بود، لذا از شما خواهشمند است در این خصوص عنایت لازم را مبذول فرمایید.

  • انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک
  • جامعه اسلامی دانشجویان علوم پزشکی اراک
  • بسیج دانشجویی دانشگاه اراک
عناوین برگزیده