تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۳۱
بازدید: ۳۱۲
کد خبر: ۱۰۹۶۶۹
سرویس خبر : انرژی
حسن‌پور مطرح کرد:

دولت از صرفه‌جویی‌ در مصرف بنزین برای صادرات استفاده کند/ هماهنگی دولت و مجلس برای جبران کسری بودجه

می متالز - نماینده مردم سیرجان در مجلس یازدهم گفت: مقداری در بحث حامل‌های انرژی بویژه بنزین در کشور صرفه‌جویی شده است که امیدواریم دولت براساس این موضوع صادرات کالاهایی مانند بنزین و سایر محصولات پتروشیمی را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهد.
دولت از صرفه‌جویی‌ در مصرف بنزین برای صادرات استفاده کند/ هماهنگی دولت و مجلس برای جبران کسری بودجه

به گزارش می متالز، شهباز حسن‌پور بیگلری با بیان اینکه قطعا دولت باید برنامه‌های مشخص و دقیقی را برای تامین کسری بودجه امسال در نظر داشته باشد، گفت:برنامه‌ریزی‌هایی را نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و تیم اقتصادی دولت انجام داده‌اند که مسلما کسری بودجه جبران خواهد شد.

نماینده مردم سیرجان در مجلس یازدهم تصریح کرد: فروش اوراق و واگذاری و عرضه سهام شرکت‌های دولتی با توجه به قیمت دلار در حال حاضر می‌تواند راهکار مقطعی برای تامین بودجه باشد.

وی ادامه داد: همچنین مقداری در بحث حامل‌های انرژی بویژه بنزین در کشور صرفه‌جویی شده است که امیدواریم دولت براساس این موضوع صادرات کالاهایی مانند بنزین و سایر محصولات پتروشیمی را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهد.

حسن‌پور بیگلری تاکید کرد: یقین دارم با توجه به هماهنگی میان دولت و مجلس کسری بودجه امسال جبران شده و جای هیچگونه نگرانی برای مردم وجود ندارد.

عناوین برگزیده