تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۵۱
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۱۱۱۱۱۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

افت موجودی مس شانگهای از پریمیوم نقدی حمایت کرد

می متالز - در روز ۲۵ مِی پس از افت شدید قیمت آتی مس در روز ۲۲ مِی، فروشندگان کاتد فیزیکی مس با تقاضای قوی بازرگانان و مصرف‌کنندگان پایین‌دستی، قیمت پیشنهادی خود را در سطح بالا حفظ کردند.
افت موجودی مس شانگهای از پریمیوم نقدی حمایت کرد

به گزارش می متالز، پس از افت شدید قیمت آتی مس در روز ۲۲ مِی، فروشندگان کاتد در بازار فیزیکی با تقاضای قوی بازرگانان و مصرف‌کنندگان پایین‌دستی، قیمت پیشنهادی خود را در روز ۲۵ مِی در سطح بالا حفظ کردند.

همچنین ادامه افت موجودی مس در انبارهای بورس آتی شانگهای نیز از پریمیوم نقدی مس حمایت کرد.

در پایان روز معاملاتی ۲۵ مِی، پریمیوم مس با عیار استاندارد حدود ۱۹۰ یوان بر تن بود، در حالی که در آغاز روز معاملاتی حدود ۱۸۰ یوان بر تن ارزیابی شده بود. پریمیوم مس با کیفیت بالا نیز در حدود ۱۹۰ تا ۲۰۰ یوان بر تن تثبیت شد و پریمیوم مس استخراج حلالی حدو‍د ۱۵۰ یوان بر تن عنوان شد.

افزایش خرید در این روز عمدتا شامل قردادهایی برای تحویل بلندمدت بود. همین امر سبب شد تا پریمیوم مس نتواند از سطح ۲۰۰ یوان بر تن بالاتر برود.

قرارداد آتی مس ماه ژوئن در بورس شانگهای تقریبا ثابت بود، اما بورس فلزات لندن برای تعطیلات عمومی بسته بود. قیمت معاملات آتی قرارداد شانگهای با کاهش ۰.۲۱ درصدی نسبت به روز گذشته حدود ۴۳ هزار و ۶۸۰ یوان بر تن بسته شد.

در روز ۲۵ مِی، مس با عیار بالا با قیمت ۴۳ هزار و ۷۶۰ تا ۴۳ هزار و ۸۳۰ یوان بر تن معامله شد و مس با کیفیت استاندارد بین ۴۳ هزار و ۷۵۰ تا ۴۳ هزار و ۸۲۰ یوان بر تن قیمت خورد.

عناوین برگزیده