تاریخ: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۲۷
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۱۱۱۳۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تشدید بازرسی و نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا در واحد های صنفی استان بوشهر

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از تشدید بازرسی و نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی مبارزه با کرونا در واحد های صنفی استان بوشهر خبر داد.
تشدید بازرسی و نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا در واحد های صنفی استان بوشهر

به گزارش می متالز، سید حسین حسینی افزود: باتوجه به افزایش بیماری کرونا؛ واحد های صنفی استان ملزم به رعایت دقیق نکات بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا جهت حفظ سلامت خود و مردم جامعه می باشند.

وی با اشاره به تاکید استاندار بوشهر در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در استان عنوان کرد: بازرسی و نظارت مستمر برکلیه واحد های صنفی سراسر استان بمنظوراجرای نکات دقیق بهداشتی در راستای جلوگیری ازگسترش بیماری کرونا از 24خرداد ماه سال جاری تشدید گردیده است و درصورت عدم رعایت موارد مربوطه برخورد قانونی خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تاکید کرد: کلیه واحد های صنفی به ویژه نانوایان ؛ رستوران ها ، اغذیه فروشی ها، آرایشگاه ها و غیره با استفاده از ماسک، دستکش و کلاه بهداشتی، استفاده از دستگاه کارت خوان بانکی، ضد عفونی مستمر محیط کسب و در پذیرش مشتریان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی فعالیت نمایند.

حسینی تصریح کرد: کلیه واحد های صنفی و همچنین صنعتی درصورت ادامه فعالیت بایستی پروتکل های بهداشتی مرتبط با نوع فعالیت خود را بصورت دقیق اجرا نمایند تا سلامت جامعه بیشتربه خطرنیافتد.

وی افزود: گشت های مشترک بازرسی از سوی این سازمان با حضور دانشگاه علوم پزشکی ، تعزیرات حکومتی ، اتاق اصناف و سایر دستگاه های مرتبط بصورت منظم به منظور نظارت جدی و سختگیرانه براجرای پروتکل های بهداشتی در واحد های صنفی در حال انجام است و در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی ,وفق مقررات جاری برخورد و حتی پلمپ خواهند شد.

عناوین برگزیده