تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۱۸
بازدید: ۲۴۸
کد خبر: ۱۱۱۴۹۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی همدان:

افزایش قیمت مصالح دلیل گرانی مسکن نیست/ سیمان گران نمی شود

می متالز - محمد قاسم طاهری مقدم با بیان اینکه افزایش قیمت مصالح به اندازه ای نبوده که بر قیمت مسکن تاثیر داشته باشد، گفت: حتی اگر مصالحی همچون سیمان ۲ هزارتومان هم گران شود تاثیر زیادی بر قیمت مسکن ندارد.
افزایش قیمت مصالح دلیل گرانی مسکن نیست/ سیمان گران نمی شود

به گزارش می متالز، محمد قاسم طاهری مقدم، رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی همدان با بیان اینکه در حال حاضر مصالحی همچون سیمان،  خاک سنگ، گچ و خاک گچ داریم، گفت: مشکل اتحادیه و همکاران ما هزینه حمل و نقل کامیون هاست.

وی با اشاره به اینکه هزینه قانونی کرایه ۳۱۵ هزار تومان است، افزود: کامیون داران تقاضای ۱۰۰ هزارتومان کرایه اضافه دارند چرا که می گویند لاستیک، گازوئیل، قطعات کامیون و روغن موتور گران است.

طاهری مقدم با تاکید بر اینکه اتحادیه اجازه اضافه کردن کرایه بار را ندارد، خاطرنشان کرد: مشکل حمل و نقل مشکل اساسی ما است و قطعا از چند وقت دیگر که گندم ها درو می شوند مشکلات ما دوبرابر خواهد شد چون هزینه گندم کشی روزانه است و سود بیشتری دارد.

رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی همدان با بیان اینکه مسوولان بالادستی باید به فکر کامیون داران باشند، ادامه داد: کامیون داران با مشکلات زیادی روبه رو هستند و اعتصاب سه روزه آن ها جوابگو نبود به همین علت، قانون کرایه ها را دور می زنند.

وی در پاسخ به اینکه قیمت مصالح چند درصد بر قیمت مسکن تاثیر گذار است، گفت: افزایش قیمت مصالح به اندازه ای نبوده که بر قیمت مسکن تاثیر بگذارد اما اخیرا شایعه شده سیمان از یکم تیرماه افزایش پیدا می کند.

طاهری مقدم با بیان اینکه حتی اگر مصالحی همچون سیمان دو هزارتومان هم گران شود تاثیر زیادی بر قیمت مسکن ندارد، افزود: سیمان و بلوک باعث افزایش قیمت نمی شوند اما آهن آلات و قطعات داخلی تاثیر بیشتری بر افزایش قیمت مسکن دارند.

عناوین برگزیده