تاریخ: ۰۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۵۰
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۱۱۲۳۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت تأکید کرد:

رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف/ توجه همزمان به معیشت و سلامت برای عبور از شرایط کرونا

می متالز - رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف، گفت: باید با توجه و نگاه به معیشت در کنار سلامت و با الزام به پروتکل‌های بهداشت فردی از شرایط کرونا عبور کنیم.
رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف/ توجه همزمان به معیشت و سلامت برای عبور از شرایط کرونا

http://www.shatanews.ir//parameters/mimt/modules/cdk/upload/content/news/168466/Golpour-Asnaf.jpg

به گزارش می متالز، جمشید گلپور در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا، با اشاره به گرامیداشت روز ملی اصناف، از نقش و حضور همیشگی جامعه صنفی ایران در صحنه های مهم قبل و بعد از انقلاب در همراهی با روحانیت، به نیکی یاد کرد و گفت: جامعه اصناف در برهه های مهم انقلاب، جبهه، زلزله، سیل و بحران اخیر کرونا نقش مهمی ایفا نمودند.

دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف، از اهمیت اقتصاد خانواده و معیشت به عنوان یک امر مهم حیاتی نام برد و گفت: متاسفانه زمان پایان کرونا نامشخص است و نمی توان کسب و کار مردم را تعطیل کرد و از این رو با نگاه معیشت در کنار سلامت، باید با الزام پروتکل های بهداشتی فردی از این برهه حساس نیز عبور کنیم.

رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت با اشاره به مشکلات واحدهای صنفی در بحران کرونا، افزود: مشاغل خرد در توسعه اقتصاد شهری و اشتغال نقش بسزایی دارند و وظیفه دولت کمک و تسهیل در خدمات رسانی به این جامعه بزرگ بخش خصوصی می باشد.

عناوین برگزیده