تاریخ: ۰۵ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۵۴
بازدید: ۱۰۶
کد خبر: ۱۱۳۷۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۹ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی غیرفعال در شهرک‌های صنعتی وجود دارد

می متالز - سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ۹ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی کشور غیرفعال است که باید در سال جهش تولید برای فعالسازی آنها تلاش کرد.
۹ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی غیرفعال در شهرک‌های صنعتی وجود دارد

به گزارش می متالز، حسین مدرس خیابانی  در بازدید از چند واحد تولیدی شهرک صنعتی کاسپین  گفت: در استان قزوین نیز حدود ۵۰ واحد غیرفعال و راکد در شهرک‌های صنعتی داریم که باید در سال جاری با همت مسوولان و مدیران استان برای بازگرداندن آنها به چرخه تولید اقدام کرد.

وی اضافه کرد: البته باید بپذیرم که فعال سازی واحدهای تولیدی راکد، کار بسیار سختی است چون وضعیت پیرامونی کشور به گونه ای است که هم باید وضع موجود را حفظ کنیم و هم در روند تولید ارتقا داشته باشیم.

مدرس خیابانی گفت: خوشبختانه در سال جهش تولید با برنامه ریزی‌های صورت گرفته هم روند تولید با شتاب ادامه دارد و هم طرح‌های صنعتی یکی یکی به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: علیرغم تحریم‌های ظالمانه دشمنان در بسیاری از واحدهای تولیدی کشور تولید به روال خود جریان دارد و هم برای اشتغالزایی و استفاده از نیروهای انسانی منطقه و هم صادرات تلاش می‌شود.

مدرس خیابانی افزود: باید وزارت صنعت از مجموعه واحدهای تولیدی که در تامین مواد اولیه و تکمیل طرح‌های نیمه تمام خود مشکل دارند حمایت لازم را داشته باشد تا شاهد بهره برداری و تکمیل از آنها باشیم.

عناوین برگزیده