تاریخ: ۱۴ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۳۴
بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۱۱۵۰۳۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اصناف رعایت‌کننده اصول بهداشتی مبارزه با کرونا در استان بوشهر تشویق می‌شوند

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، گفت: واحدهای صنفی رعایت کننده اصول بهداشتی مبارزه با کرونا در استان بوشهر با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه مورد تشویق قرارخواهند گرفت.
اصناف رعایت‌کننده اصول بهداشتی مبارزه با کرونا در استان بوشهر تشویق می‌شوند

به گزارش می متالز، سید حسین حسینی در پنجمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان افزود: به‌استناد ماده 17 و ماده 28 قانون نظام صنفی و آیین‌نامه‌ اجرایی آن با توجه به قرارگیری استان بوشهر در لیست استان‌های پرخطر در ابتلا و بستری ناشی از ویروس کرونا؛ رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف استان یک امر ضروری بوده و در غیر این‌صورت با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای گشت‌های مشترک بازرسی با همکاری شبکه بهداشت و درمان و اماکن نیروی انتظامی تصریح کرد: تمامی واحدهای صنفی در سراسر استان ملزم به رعایت دقیق اصول بهداشتی نظیراستفاده از ماسک، دستکش بهداشتی حین انجام فعالیت و همچنین ضد عفونی مداوم محیط کسب و کار خود و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی جهت جلوگیری از ازدحام افراد برای خرید می‌باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تاکید کرد: اتاق‌های اصناف با همکاری اتحادیه‌های صنفی در سراسر استان برنامه‌ریزی لازم جهت نظارت بیشتر بر واحدهای صنفی تحت پوشش خود لحاظ نمایند تا سلامت جامعه بیشتر دچار مشکل نشود.

عناوین برگزیده