تاریخ: ۲۰ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۶
بازدید: ۲۶۲
کد خبر: ۱۱۶۴۲۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

فعالیت ۹۰ درصد معادن بردسکن در بخش انابد

می متالز - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار بردسکن گفت: بخش انابد در حوزه معادن و کشاورزی از ظرفیت بالایی برخوردار است و ۹۰ درصد معادن شهرستان در این بخش فعالیت دارند.
فعالیت ۹۰ درصد معادن بردسکن در بخش انابد

به گزارش می متالز، مهدی عاشوری در آیین معرفی سرپرست بخشداری انابد گفت: این بخش در مسیر ترانزیتی چند استان قرار گرفته و دروازه ورود به خراسان رضوی است و امروزه به یکی از قطب‌های معدنی و کشاورزی خراسان رضوی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع ۷ معین اقتصادی فرهنگی شهرستان، ۳ معین آن فقط در بخش انابد فعالیت دارند، گفت: به دنبال این هستیم ناحیه صنعتی را در بخش انابد ایجاد کنیم که پیگیری‌های لازم با شرکت شهرک‌های صنعتی استان انجام شده و کارشناسانی برای جانمایی این مهم به شهرستان اعزام شده اند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار بردسکن عنوان کرد: با توجه به ظرفیت بسیار غنی معادن در بخش انابد و راه اندازی کارخانه‌های فرآوری کنسانتره مس و با سرمایه گذاری شرکت ملی مس ایران در آینده نه چندان دور شهرستان بردسکن به قطب تولید مس ایران تبدیل خواهد شد.

در این جلسه طی حکمی توسط مجتبی شاکری فرماندار بردسکن، یوسف سلیمی به عنوان سرپرست بخشداری انابد معرفی و از خدمات عباس فروغی بخشدار قبلی قدردانی شد.

عناوین برگزیده