تاریخ: ۲۲ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۱
بازدید: ۵۳۱
کد خبر: ۱۱۶۶۰۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون برنامه ریزی استانداری آذربایجان شرقی:

شرکت ملی فولاد ایران و فولاد میانه به مسوولیت های اجتماعی خود بخوبی عمل کرده اند

می متالز - معاون برنامه ریزی استانداری آذربایجان شرقی، نقش شرکت ملی فولاد ایران و مجتمع فولاد میانه را دراجرای مسوولیت های اجتماعی شان درشهرستان میانه ستود.
شرکت ملی فولاد ایران و فولاد میانه به مسوولیت های اجتماعی خود بخوبی عمل کرده اند

به گزارش می متالز، جهانگیری پیش از ظهر امروز پس از دیدار و گفت وگو با نادری مدیرعامل این شرکت با بیان مطلب فوق افزود: با توجه به اینکه شهرستان میانه بالاترین نرخ رشد بیکاری دراستان را دارد، وجود مجتمع فولاد میانه توانسته است نقش مفید وموثری دراشتغال مستقیم وغیرمستقیم پایدار در منطقه داشته باشد و خوشحال هستیم که شرکت ملی فولاد ایران نیز نقش کلان خود را درمنطقه با وجود این مجتمع و فولاد آذربایجان ایفا می کند.

معاون استاندارآذربایجان شرقی خاطرنشان ساخت: امیدواریم که هرچه زودتر واحد فولادسازی میانه نیز راه اندازی شود تا شاهد رونق هرچه بیشتراقتصاد منطقه وآبادانی وتثبیت امنیت عمومی باشیم.

جهانگیری بااشاره به نقش فولاد میانه در مبارزه با کرونا اظهارداشت: مجتمع فولاد میانه با مدیریت ناجی با اقدامات موثروجدی خود درشرایط سخت کرونایی کنارمردم ومسوولین بودند و باعث دلگرمی مردم منطقه شدند.

وی با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات اداری و بانکی فولاد میانه گفت: ما درمجموعه استانداری ومسوولین شهرستان همه تلاش خودرابکارگرفته ایم تاموانع بانکی و اداری این مجتمع در اسرع وقت مرتفع شود تا در کارهایشان پیشرفت قابل توجهی مشاهده شود.

معاون استاندارآذربایجان شرقی درخصوص طرح توسعه فولاد میانه افزود: با توجه به نیازاین مجتمع به زمین های اطراف کارخانه جلسات متعددی با حضور فرماندار و مقامات قضایی و دیگرمسوولین برگزارشده است تا بتوانیم این مشکل مجتمع نیز بزودی حل شود.

وی درخاتمه از نادری مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران بخاطر همراهی وهمکاری با مسوولین استان آذربایجان شرقی تشکر و قدردانی کرد.

منبع: شما نیوز
عناوین برگزیده