تاریخ: ۱۷ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۱۰
بازدید: ۱۳۶
کد خبر: ۱۱۶۶۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برگزاری جلسه هماهنگی مدیران بانک ها ی استان آذربایجان شرقی با مردم

می متالز - جلسه هماهنگی برای برگزاری ملاقات های مردمی مدیران بانک های استان آذربایجان شرقی با مردم (دیدار چهره به چهره) با حضور مدیر کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی و مدیران بانک‌های ملی، ملت، تجارت، سپه، صنعت و معدن و رفاه کارگران در محل سالن کنفرانس این اداره کل در تبریز تشکیل شد.
برگزاری جلسه هماهنگی مدیران بانک ها ی استان آذربایجان شرقی با مردم

به گزارش می متالز، در این جلسه علی اصغر عباس زاده مدیر کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی گفت: این دیدارها و ملاقات های مردمی همبستگی مردم و مسوولان را ارتقاء بخشیده و موجب تحکیم روابط و بهبود خدمت رسانی خواهد شد.

وی افزود: ملاقات های مردمی عامل بسیار مهمی در سرعت بخشیدن به درخواست مراجعه کنندگان و پیگیری مسائل و مشکلات مردمی می باشد. عباس زاده اظهار داشت:مدیران بانک ها یک روز هفته و ساعتی مشخص را تعیین کرده و به ملاقات مردمی اختصاص دهند و این زمان را نیز به استانداری و اداره کل امور اقتصادی و دارایی اطلاع دهند تا در صورت لزوم در این جلسات حضور یابند.

عباس زاده با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین وظایف مسوولان ایجاد ارتباطات دوسویه مردمی است گفت: به لحاظ اهمیت غیر قابل انکار، ارتباطات مردمی از میان سایر نقش های تعریف شده مسوولان نمایان تر و بارزتر می باشد و در این ارتباط دوسویه مسوولین باید جلب رضایت ارباب رجوع را مدنظر قرار دهند.

گفتنی است این جلسه با هدف تصمیم گیری در برگزاری جلسات منظم ملاقات های مردمی برگزار شد.

عناوین برگزیده