تاریخ: ۲۴ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۰۵
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۱۱۶۸۷۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با تصمیم جدید سازمان بورس:

دایره تحلیل و سوال از شرکت ها بیشتر شد/ امکان حضور همه نهادهای مالی

می متالز - با تصمیم جدید سازمان بورس تمامی شرکت‌های کارگزاری، سبدگردان، پردازش اطلاعات مالی، تامین سرمایه، سرمایه‌گذاری و هلدینگ نیز مجاز به فعالیت در سامانه تدان شدند.
دایره تحلیل و سوال از شرکت ها بیشتر شد/ امکان حضور همه نهادهای مالی

به گزارش می متالز، با تصمیم جدید سازمان بورس تمامی شرکت‌های کارگزاری، سبدگردان، پردازش اطلاعات مالی، تامین سرمایه، سرمایه‌گذاری و هلدینگ نیز مجاز به فعالیت در سامانه تدان شدند.

به این ترتیب محمد عطایی مدیر نظارت بر کارگزاران و راضیه صباغیان سرپرست مدیریت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس، افزایش دامنه شمول اشخاص مجاز به فعالیت در سامانه تدان را به کلیه نهادهای مالی ابلاغ کردند.

بر این اساس، پیشنهاد معاونت نظارت و نهادهای مالی در خصوص اصلاح بند ۳ صورتجلسه ۲۷ فروردین هیات مدیره سازمان بورس، مطرح و مقرر شد به شرح زیر اصلاح شود:

افزایش دامنه شمول اشخاص مجاز به فعالیت در سامانه تحلیل داده های ناشران (تدان) جهت طرح سوال و ارائه تحلیل موافقت و مقرر شد شرط داشتن مجوز مشاور سرمایه‌گذاری در این خصوص حذف شده و تمامی شرکت‌های کارگزاری، سبدگردان، پردازش اطلاعات مالی، تامین سرمایه، سرمایه‌گذاری و هلدینگ نیز مجاز به فعالیت در این سامانه باشند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده