تاریخ: ۲۵ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۵
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۱۱۷۳۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کشف ۹۲ دستگاه خودروی بدون پلاک یکی از بانک‌ها در انبار شهرری

می متالز - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: عوامل اطلاعاتی و بازرسان مشترک ۹۲ دستگاه خودور ون (هایس) احتکاری که متعلق به یکی از بانک های خصوصی است را کشف و پرونده را برای بررسی بیشتر به اداره صمت شهرستان ری ارجاع دادند.
کشف ۹۲ دستگاه خودروی بدون پلاک یکی از بانک‌ها در انبار شهرری

به گزارش می متالز، موسی احمدی روز چهارشنبه اظهار داشت: ۹۲ دستگاه خودرو ون (هایس) احتکاری کشف شده توسط عوامل اطلاعاتی سپاه طی یک سال گذشته بدون پلاک در یکی از انبارهای بخش مرکزی ری (صالح آباد شرق) نگهداری می‌شد.

وی با بیان اینکه بررسی کامل این پرونده طی چند روز آینده انجام می شود، عنوان کرد: هم اکنون پرونده این احتکار در اداره صمت در حال بررسی است و به زودی ارزش دقیق خودروها و سایر اطاعات بررسی خواهد شد.

احمدی در ادامه با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تصریح کرد: کار نظارت و پایش انبارهای شهرستان ری کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره صمت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف انجام می‌گیرد.

وی اضافه کرد: اداره صمت شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبار کارخانه‌ها و تجار اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

عناوین برگزیده