تاریخ: ۲۹ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۱۴
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۱۱۸۰۹۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

نخستین دپارتمان صنایع معدنی کشور در بافق افتتاح می‌شود

می متالز - مدیر کل سازمان فنی و حرفه‌ای یزد گفت: با همکاری سنگ آهن مرکزی ایران، اولین دپارتمان صنایع معدنی در حوزه تربیت مربی مهارتی کشور در شهرستان بافق افتتاح می‌شود.
نخستین دپارتمان صنایع معدنی کشور در بافق افتتاح می‌شود

به گزارش می متالز، امیر سعید مصباح مدیر کل سازمان فنی و حرفه‌ای استان یزد از افتتاح نخستین دپارتمان صنایع معدنی در حوزه تربیت مربی کشور در بافق خبر داد و گفت: این دپارتمان تربیت مجموعه مربیان مهارتی کشور را در سازمان فنی و حرفه‌ای به عهده خواهد داشت.

او افزود: این مجموعه شهرستان بافق را به عنوان قطب مهارتی صنایع معدنی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ایران به ثبت می‌رساند.

مصباح تصریح کرد: در تفاهم نامه‌ای سازمان فنی وحرفه‌ای بافق و سنگ آهن مرکزی ایران، آموزش نیروی انسانی ماهر صنایع معدنی را برعهده می‌گیرند.

او ادامه داد: ساختار اشتغال در بافق و وجود فرصت‌های شغلی در این شهر با آموزش نیروی انسانی می‌تواند چالش بیکاری را کم و زمینه اشتغال را فراهم کند.

مدیر کل سازمان فنی و حرفه‌ای استان یزد اظهار داشت: با تغییر ساختار فنی کارگاه‌های آموزش متناسب با نیاز صنایع معدنی، آموزش‌ها هدفمندو مهارت محور می‌شود.

مصباح گفت: با اعلام آمادگی سنگ آهن مرکزی ایران بافق مسابقات آزاد مهارتی شاغلین سنگ آهن ایران با محوریت شهر بافق برگزار می‌شود.

او افزود: برگزاری این گونه مسابقات با دو هدف یادآوری قدرت معدنی و صنایع معدنی بافق و ایجاد زمینه برای ورود سرمایه گذاران بخش‌های مختلف در بافق انجام می‌شود.

مدیر کل سازمان فنی و حرفه‌ای استان یزد گفت: این تفاهم نامه‌ها تا ۱۵ روز آینده امضا وآموزش‌ها به سمت و سوی نیروی مورد نیاز صنایع معدنی سوق داده شود.

عناوین برگزیده