تاریخ: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۳۶
بازدید: ۱۳۷
کد خبر: ۱۱۹۸۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی شهرستان تفت مطرح شد:

احیاء و راه‌اندازی واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد از اولویت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یزد

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، احیاء و راه‌اندازی واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد شهرستان تفت را از اولویتهای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید عنوان کرد.
احیاء و راه‌اندازی واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد از اولویت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یزد

به گزارش می متالز، محمدرضا علمدار یزدی، با اشاره به اهمیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: یکی از اهداف کارگروه، احیاء و راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد و رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه آنها می باشد و همه باید در راستای تحقق آن تلاش کنیم.

علمدار یزدی با بیان اینکه حمایت از تولید همکاری تمامی دستگاه ها را می طلبد، افزود: رفع موانع تولید و اشتغال پایدار تضمین کننده و توسعه هر شهرستان است و با توجه به اولویت گذاری دولت در خصوص رونق تولید و ایجاد اشتغال، لازم است با تعامل و همکاری همه دستگاه ها مشکلات و موانع قانونی موجود را بررسی و مرتفع نماییم.

در این جلسه مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان به بیان مسائل و موانع پیش روی فعالیت و توسعه واحد خود پرداختند و هر یک از مسوولان و مدیران حاضر در این جلسه راهکارهایی برای رفع آن را ارائه و تصمیماتی به‌ منظور رفع مسائل مطرح‌شده اتخاذ شد.

همچنین در این جلسه پیرامون مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی یک و دو تفت و هم‌چنین شهرک سنگ‌ تفت نیز بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و تصمیماتی به‌منظور برگزاری جلسات کارشناسی برای رفع مشکلات این شهرک‌ها نیز گرفته شد.

عناوین برگزیده