تاریخ: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۳:۴۷
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۱۲۳۲۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

واکنش آرسلورمیتال به تعرفه های بخش ٢٣٢ ایالات متحده

می متالز - بسیاری از صنایع فولادی جهان طی روز جمعه در پی اعلام رسمی بخش 232 ریاست جمهوری دونالد ترامپ، به لحاظ ظاهری تسلیم شدند.
واکنش آرسلورمیتال به تعرفه های بخش ٢٣٢ ایالات متحده

به گزارش می متالز، در بیانیه ای که به پلاتس جهانی S & P  ارسال شد، شرکت آرسلورمیتال اعلام کرد که از "تمایل دولت ها برای حمایت از صنعت داخلی" آگاه است که این امر به دور از ادعاهای محافظه کارانه سیاست مداران و برخی از تولید کنندگان محصولات فولادی و انجمن های تجاری مطرح کشور است. ترامپ می گوید که تعرفه 25 درصدی واردات فولاد ایالات متحده اجرایی خواهد شد. این شرکت همچنین اعلام کرد که "نیاز شدیدی" به ایجاد یک صنعت پایدار جهانی احساس می شود. "تنها راه برای انجام این کار این است که کشور های تولید کننده فولاد در سرتاسر جهان، برای افزایش ظرفیت های جهانی همکاری کنند.
این یک مسئله دراز مدت است، اما برای تمرکز بر تغییرات ساختاری خاص این صنعت، نیاز هایی احساس می شود. 
شرکت آرسلورمیتال همچنین اعلام کرده است که این ارزیابی تأثیر راه حل های ارائه شده در زمینه تجارت و صنعت فولاد جهانی را نشان می دهد. آرسلورمیتال دارای 8 سایت تولید کننده فولاد تخت در سراسر ایالات متحده، کانادا، مکزیک و برزیل است. به علاوه، 15 سایت نیز در اروپا گسترش یافته است. کربن طویل این شرکت نیز دارای 15 سایت در آمریکا و 17 سایت کوچک در 9 کشور اروپایی است. ضمنا این شرکت دارای ظرفیت تولید 114 میلیون تن از این محصول در سال است. هرچند  زمان آن رسیده است که این میزان، به 100 میلیون تن در سال برسد.

عناوین برگزیده