تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۵۸
بازدید: ۲۳۰
کد خبر: ۱۲۶۴۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور اعلام کرد:

راه اندازی مجدد واحد تولیدی پروان در جنوب استان تهران/ ضرورت بازبینی در روند همکاری سیستم بانکی با واحدهای تولیدی

می متالز - دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اعلام کرد: فاز اول واحد تولیدی پروان در جنوب استان تهران پس از ماه ها تعطیلی مجدداً به چرخه تولید بازگشت.
راه اندازی مجدد واحد تولیدی پروان در جنوب استان تهران/ ضرورت بازبینی در روند همکاری سیستم بانکی با واحدهای تولیدی

http://www.shatanews.ir//parameters/mimt/modules/cdk/upload/content/news/175800/WhatsApp%20Image%202020-08-25%20at%2010.01.12.jpeg

به گزارش می متالز، میثم زالی دبیر ستاد تسهیل افزود: فاز اول مجموعه تولیدی مواد غذایی پروان که به دلیل برخی مشکلات مانند عدم تامین نقدینگی مورد نیاز، ماه ها تعطیل بود با حضور خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی و بندپی، استاندار تهران به بهره برداری رسید.

وی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری اخیراً در دیدار با عضای هیات دولت تاکید داشتند، مسئله‌ تولید کلید اصلی اشتغال است و نقش مهمی در معیشت مردم، کاهش تورم و ایجاد ارزش پول ملی دارد.

زالی افزود: بیشتر موانع تولید با همراهی بخش های عامل و دستگاه های مسوول قابل حل است و با همدلی همگانی مسوولان و مردم این امر میسر میشود.

دبیر ستاد تسهیل تاکید کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی مثل واحد پروان که تا کنون از هیچ یک از تسهیلات و خدمات بانکی استفاده نکرده اند، با مشکل تامین نقدینگی مواجه هستند و خواسته تولیدکنندگان از سیستم بانکی این است که برای تامین نقدینگی و در اختیار قراردادن منابع بانکی برای تولید با رویکرد بازتری عمل کنند.

عناوین برگزیده