تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۰۷
بازدید: ۲۲۱
کد خبر: ۱۲۶۴۶۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بهره برداری از 3 طرح صنعتی و معدنی در یزد، کردستان و فارس با دستور رئیس جمهور/ افتتاح طرح های تولید آهن اسفنجی، کامیون کشنده و شمش طلا

می متالز - همزمان با هفته دهم پویش ملی "تولید، تداوم امید" و هفته دولت 3 طرح بزرگ صنعتی و معدنی با دستور ویدئو کنفرانسی دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در استان های یزد، کردستان و فارس به بهره‌برداری رسید.
بهره برداری از 3 طرح صنعتی و معدنی در یزد، کردستان و فارس با دستور رئیس جمهور/ افتتاح طرح های تولید آهن اسفنجی، کامیون کشنده و شمش طلا

به گزارش می متالز، این 3 طرح در زمینه تولید آهن اسفنجی، کامیون کشنده و شمش طلا با سرمایه‌گذاری بالغ بر 2695 میلیارد تومان برای 950 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد می‌کنند.

در همین راستا امروز، طرح تولید آهن اسفنجی در مجتمع فولاد اردکان با ظرفیت تولید سالانه ۹۶۰ هزارتن، سرمایه‌گذاری بالغ بر 2275 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۵۰۰ نفر به بهره‌برداری رسید.

همچنین طرح تولید کامیون کشنده در استان فارس، در محل شرکت شایان دیزل با ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰۰ دستگاه با سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۰۰ نفر، افتتاح شد.

طرح تولید شمش طلا در شرکت معدنی زرکوه شهرستان قروه استان کردستان با ظرفیت سالانه ۳۰۰۰ کیلوگرم و سرمایه‌گذاری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان برای 350 نفر اشتغال‌زایی خواهد داشت که امروز با دستور رئیس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانسی به بهره‌برداری رسید.

عناوین برگزیده