تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۲۲
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۱۲۶۵۰۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

رقابت ۳۰ هزار و ۱۳۶ نفر در آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

می متالز - رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان از برگزاری آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در روزهای پنجم، ششم و هفتم شهریورماه در دانشگاه اصفهان خبر داد.
رقابت ۳۰ هزار و ۱۳۶ نفر در آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

به گزارش می متالز، محمدرضا ایروانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این آزمون استخدامی که پیش از این قرار بود در اسفندماه سال ۱۳۹۸ برگزار شود، به دلیلی شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و اکنون در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود.

وی افزود: آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در ۳۲ رشته برگزار می شود که در مجموع ۳۰ هزارو ۱۳۶ داوطلب در ۶ نوبت صبح و بعدازظهر در طول ۳ روز با هم به رقابت می پردازند.

رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان با بیان اینکه تعداد داوطلبان مرد در این آزمون بیشتر از زنان است، تصریح کرد: ۱۷۵۰ نفر از شرکت کنندگان زن و مابقی مرد هستند.

ایروانی به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری این آزمون تاکید کرد و گفت: به منظور پیشگیری از تجمع در مقابل درب های ورودی، داوطلبان قبل از شروع آزمون به حوزه امتحانی مراجعه کنند و توجه داشته باشند که ایجاد تجمع به انتقال ویروس کمک می کند.

رئیس ستاد برگزاری آزمون های دانشگاه اصفهان در خصوص تمهیدات لازم برای پیشگیری از کرونا در برگزاری آزمون، یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی برای داوطلبان الزامی است. کسانی که ماسک نداشته باشند، اجازه ورود به حوزه امتحانی را ندارند. علاوه بر اینکه صندلی های داوطلبان دو برابر فاصله سال های گذشته چیده می شود.

وی افزود: تمام حوزه های امتحانی قبل و بعد از جلسات آزمون به طور کامل ضدعفونی می شوند. همچنین قبل از ورود داوطلبان به حوزه امتحانی تب سنجی انجام می شود.

عناوین برگزیده