تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۵۳
بازدید: ۴۷۳
کد خبر: ۱۲۶۶۳۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

افتتاحیه بهره برداری افق 1400 معدن اصلی پابدانا شرکت معادن زغال سنگ کرمان

می متالز - همزمان با هفته دولت با حضور نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی خانم دکتر شریعتی، حجت الاسلام و المسلمین جعفری امام جمعه کوهبنان، موسوی معاون عمرانی استانداری، دکتر نیک طبع مدیر عامل شرکت معادن زغال سنگ، سالاری فرماندار کوهبنان و فتاحی بخشدار مرکزی طغرالجرد بهره برداری از طرح افق زیر 1400 معدن اصلی پابدانا افتتاح گردید.
افتتاحیه بهره برداری افق 1400 معدن اصلی پابدانا شرکت معادن زغال سنگ کرمان

به گزارش می متالز، نیک طبع مدیر عامل در این آیین ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر عنوان داشت: شرکت معادن زغال سنگ کرمان با تمام توان آماده خدمت رسانی به کارگران عزیز و خانواده های آن عزیزان خواهد بود.

نیک طبع افتتاح و بهره برداری این طرح معدنی را جز برنامه های کوتاه مدت شرکت دانست و افزود: به شدت پیگیر موارد این قبیل خواهیم بود چون هدف ما اشتغالزایی و افزایش تولید خواهد بود.

وی خدمت رسانی به ملت و کارگران را عبادت دانست و بیان داشت: میتوان با مسیر مشخص، شرکت معادن زغال سنگ را به اقتدار و عظمت سنوات قبل برگرداند.
شریعتی نماینده مردم شریف زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم آرامش و آسایش روحی کارگران با حضور مدیر عامل جدید شرکت معادن زغال سنگ را قابل تقدیر دانست و از زحمات شبانه روزی نیک طبع قدردانی و تشکر نمود.
شریعتی وجود معادن در شهرستان زرند و کوهبنان را نعمت بزرگ الهی دانست و بیان داشت: امیدواریم با تلاش و روحیه پرتوانی که از مدیریت شرکت سراغ دارم پروژه های بسیار بزرگی را در بلند مدت به بهره برداری برسانیم که اشتغالزایی و شکوفایی بالاتری  در منطقه را شاهد باشیم.
موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان نیز پتانسیل شرکت معادن زغال سنگ کرمان را بسیار بالا دانست و افزود: پیشینه و قدمت بالای این شرکت نشان عظمت و اقتدار این مجموعه می باشد.

وی افتتاح این طرح را موجب افزایش تولید زغال سنگ منطقه دانست و اضافه کرد: کارگران و مدیران در کنار هم بعنوان دو قطب اصلی با همکاری و همدلی باعث شکوفایی هرچه بیشتر مجموعه خواهند بود.

عناوین برگزیده