تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۰۲
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۱۲۷۳۹۵
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

توصیه وزیر راه درباره نخریدن مسکن/ بازار هنوز ملتهب است/ تحویل نخستین سری خانه‌های "طرح اقدام ملی مسکن" تا پایان تابستان

می متالز - محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هنوز هم بازار مسکن ملتهب است و هیچ قیمتی در بازار واقعی نیست از تحویل نخستین سری خانه‌های "طرح اقدام ملی مسکن" به مردم تا پایان فصل جاری خبر داد.
توصیه وزیر راه درباره نخریدن مسکن/ بازار هنوز ملتهب است/ تحویل نخستین سری خانه‌های "طرح اقدام ملی مسکن" تا پایان تابستان

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی

به گزارش می متالز، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه همچنان توصیه نخریدن خانه را به مردم دارد یا خیر؟، گفت: آن زمان بازار ملتهب مسکن بود و هنوز هم بازار ملتهب است و هیچ قیمتی در بازار واقعی نیست.

وی درخصوص اینکه مردم چه زمانی نتیجه طرح‌های دولت و مجلس را در بازار مسکن خواهند دید؟، توضیح داد: نتیجه اقدامات از اکنون آغاز شده است و ان‌شاءالله در همین فصل تابستان نخستین سری خانه‌های "طرح اقدام ملی مسکن" را در استان‌های پیشتاز به مردم تحویل داده می‌شود.

 اسلامی در ادامه گفت: در جریان اجرای "طرح اقدام ملی مسکن" در برخی از استان‎ها مردم زمین تحویل می‌گیرند و تعدادی نیز به پروژه‌ها متصل می‌شوند، درواقع جریان سازی فعالی را در بحث مسکن پایه گذاری کرده‌ایم.   

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که تحویل خانه‌های طرح اقدام ملی مسکن منجر به کاهش قیمت مسکن می‌شود یا خیر؟، گفت: کاهش قیمت مسکن تابع عرضه و تقاضا نیست، بلکه تابع شرایط اقتصادی کشور است.

عناوین برگزیده