تاریخ: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۳۲
بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۱۲۸۹۶۰
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

امروز، قرعه کشی طرح پیش فروش سایپا

می متالز - مراسم قرعه کشی برای تعیین افراد منتخب در طرح پیش فروش مشارکت در تولید سایپا امروز برگزار می‌شود.
امروز، قرعه کشی طرح پیش فروش سایپا

به گزارش می متالز، قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: ۹ مدل از محصولات سایپا در این طرح، عرضه خواهد شد و بیش از ۱۸۰ هزار متقاضی برای مشارکت در تولید محصولات سایپا ثبت نام کردند.

مجید باقری با بیان اینکه اسامی منتخبین روز پنجشنبه (۲۰ شهریور) اعلام و واریز وجه و نهایی کردن ثبت نام نیز از بعدازظهر همان روز آغاز خواهد شد، افزود: از منتخبین قرعه کشی درخواست می‌کنیم که در مدت زمان قانونی در نظر گرفته شده (۷۲ ساعت کاری پس از اعلام اسامی منتخبین) نسبت به واریز وجه و تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

وی اضافه کرد: در طرح‌های قبلی شاهد بودیم که برخی منتخبین پس از پایان مهلت مقرر، با مراجعه، نامه نگاری و پیگیری‌های مکرر خواستار واریز وجه و نهائی کردن ثبت نام بودند، اما به دلیل اینکه افراد فهرست رزرو جایگزین آن‌ها شده بودند، امکان اجابت درخواست آن‌ها وجود نداشت.

طرح پیش فروش ۹ مدل از محصولات گروه خودروسازی سایپا از روز شنبه، پانزدهم شهریورماه آغاز شد. در این طرح ۹ محصول شاهین، ساینا معمولی و ساینا. اس، کوییک دنده‌ای و دو رنگ (کوییک. آر)، تیبا معمولی و تیبا ۲ و وانت ۱۵۱ در دو مدل معمولی و آپشنال عرضه شده و برای سپرده مشارکت در تولید مشتریان ۶ درصد سود مشارکت در نظر گرفته شده بود.

عناوین برگزیده