تاریخ: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۰۴
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۱۲۹۲۴۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی؛

پروژه احداث روشنایی و ارتقا ایمنی اتوبان ذوب آهن به بهره برداری رسید

می متالز - با حضور معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور، پروژه روشنایی و ارتقا ایمنی با نصب حفاظ بتنی مورد بهره برداری قرار گرفت.
پروژه احداث روشنایی و ارتقا ایمنی اتوبان ذوب آهن به بهره برداری رسید

به گزارش می متالز، عبدالهاشم حسن نیا بعد از ظهر امروز (شنبه - ۱۵ شهریور ماه) در حاشیه افتتاح این پروژه، با بیان اینکه ۹۳ درصد بار مسافران از مسیر جاده های کشور جابجایی می شوند، اظهار کرد: استان اصفهان با داشتن بیشترین کریدور حمل و نقل جاده ای شمال و جنوب و شرق و غرب کشور بیشترین تردد را در کشور دارد.

وی با بیان اینکه طولانی ترین محور شرق به غرب کشور از مسیر خوزستان، لرستان به اصفهان به سمت خراسان جنوبی و در نهایت به سمت خراسان رضوی می رود، افزود: محور شمال به جنوب کشور از مسیر خلیج فارس به دریای خرز و در نهایت کشور ترکیه می گذرد که در میانه این محور استان اصفهان قرار دارد.

رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور با بیان اینکه اصفهان با داشتن بزرگترین شبکه بزرگراهی و آزادراهی نقش مهمی در تردد کشور دارد، تاکید کرد: ۳۵ هزار راننده در استان اصفهان بومی نقش مهمی در جابجایی بار و مسافر کشور دارند.

به گفته حسن نیا، سازمان راهداری در تلاش است برای کریدورها ردیف اعتبار قرار دهد تا نسبت به افزایش سطح کیفی جاده های استان نقش داشته باشیم.

پروژه احداث روشنای محور اصفهان - شهرکرد (اتوبان ذوب آهن) به طول ۱۷کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد ریال و نصب حفاظ بتنی مفصلی در این محور با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال با حضور رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور به بهره برداری رسید.

آئین آغاز عملیات اجرایی نصب پل های عابر پیاده زفره و دارافشان در حوزه استحفاظی شهرستان فلاورجان با سرمایه گذاری بخش خصوصی از دیگر پروژه هایی بود که با حضور رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای  کشور کلید خورد.

همچنین امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی چهار پروژه زیرساختی شهرستان مبارکه به بهره برداری رسید.

بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح قلعه حکیم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان، بهره برداری از تقاطع غیر همسطح فخر آباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان، آغاز عملیات اجرایی نصب باکس های زیرگذر پایانه بار با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال، آغاز عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور شهرضا- مبارکه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از مهمترین پروژه هایی بود که در این شهرستان به بهره برداری رسید یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

عناوین برگزیده