تاریخ: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۱۵
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۱۲۹۳۳۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

شرکت شستای تامین اجتماعی به محرومان خاش خدمات ارائه می دهد

می متالز - بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: شرکت شستای تامین اجتماعی کشور با حمایت از کارخانه سیمان خاش در مناطق محروم این بخش خدمات ارائه می دهد.
شرکت شستای تامین اجتماعی به محرومان خاش خدمات ارائه می دهد

به گزارش می متالز، عیدمحمد قلندرزهی افزود: رضوانی مدیرعامل هلدینگ و شرکت های شستای تامین اجتماعی کشور در سفر به خاش و بازدید از کارخانه سیمان و مناطق محروم این بخش قول استخدام نیروهای بومی منطقه را به میزان نیاز کارخانه سیمان داده است.

وی اظهار داشت: خرید منزل مسکونی برای خانواده و بازماندگان سه حادثه دیده کارخانه سیمان خاش و احداث خانه بهداشت در حسین آباد گرساز از اولویت های این شرکت در خاش طی سال مالی امسال هست.

بخشدار مرکزی خاش ادامه داد: با توجه به اینکه در افزون بر دو دهه فعالیت کارخانه سیمان در این شهرستان پیوست های اجتماعی نداشته و سال قبل نیز کلنگ ساخت مدرسه دوازده کلاسه به زمین زده شده، بنابراین کارخانه سیمان و شرکت هلدینگ شستا متعهد شده برای سال آینده این پروژه را اجرا و به بهره برداری برساند.

قلندرزهی از پیگیری ها و همراهی مدیرکل صنعت، و معدن و تجارت استان، نماینده مردم خاش در مجلس و مسوولان کارخانه سیمان این شهرستان برای حل مشکلات مردم منطقه قدردانی کرد.

عناوین برگزیده