تاریخ: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۰:۳۱
بازدید: ۲۵۷
کد خبر: ۱۳۲۷۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

پیش بینی شرکت مواد میتسوبیشی ژاپن برای رشد 7 درصدی تولید مس این شرکت در نیمه نخست سال جاری

می متالز - شرکت میتسوبیشی متریالز، سومین شرکت بزرگ ذوب مس ژاپن، روز دوشنبه 13 فروردین 1397 گفت طبق برنامه ریزی ها این شرکت 187374 تن مس پالایش یافته در طول نیمه نخست سال جاری تولید خواهد کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 7 درصد بیشتر خواهد بود.
پیش بینی شرکت مواد میتسوبیشی ژاپن برای رشد 7 درصدی تولید مس این شرکت در نیمه نخست سال جاری

به گزارش می متالز، شرکت میتسوبیشی متریالز، سومین شرکت بزرگ ذوب مس ژاپن، روز دوشنبه گفت طبق برنامه ریزی ها این شرکت 187374 تن مس پالایش یافته در طول نیمه نخست سال جاری تولید خواهد کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 7 درصد بیشتر خواهد بود. این شرکت در بیانیه اش گفت انتظار دارد تولید در کارخانه ذوب و پالایشگاه نائوشیما در غرب ژاپن 11 درصد ، و در کارخانه اوناهاما، واقع در شمال توکیو، 1 درصد افزایش یابد.

یکی از سخنگویان شرکت میتسوبیشی متریالز گفت افزایش تولید در نائوشیما به این علت صورت خواهد پذیرفت که این کارخانه در نیمه نخست سال مالی جاری هیچ برنامه ای برای عملیات نگهداری نخواهد داشت. این سخنگو گفت که میتسوبیشی متریالز 27 روز بین مارس و آوریل سال گذشته در کارخانه ذوب نائوشیما، و 21 روز از 21 اکتبر 2017 به بعد در اوناهاما، که مشترکاً با دووا هولدینگز و فوروکاوا مالک آن است، صرف عملیات نگهداری کرد.

این شرکت طبق برنامه 30 روز از 13 فوریه سال آینده در کارخانه نائوشیما و 25 روز از 20 اکتبر امسال در کارخانه اوناهاما عملیاتهای نکهداری را به انجام خواهد رساند. سخنگوی مزبور گفت،"تقاضای مس در ژاپن برای بخشهای اتومبیل سازی و نیمه هادی ها قوی بوده است." او افزود که انتظار می رود تقاضا همچنان قوی باقی بماند چون بخش ساختمانی به خاطر المپیک 2020 توکیو فعالیت تمام عیاری خواهد داشت و دیگر پروژه های توسعه مجدد در محدوده کلانشهر توکیو به اجرا در خواهند آمد، که باعث افزایش تقاضا برای سیم های برق خواهند شد.

میتسوبیشی متریالز قصد دارد تولید طلای خود را افزایش دهد چون انتظار دارد حجم طلای بیشتری را از لجن آندی کارخانه ذوب گرسیک در اندونزی به دست آورد. لجن آند فرآورده فرعی روند فراوری کنسانتره مس است که فلزات دیگری مانند طلا و نقره را در بر دارد. کارخانه ذوب اندونزی توسط شرکت پی تی اسملتینگ، که 60.5 درصد آن متعلق به میتسوبیشی متریالز است، اداره می شود. میتسوبیشی متریالز در کارخانه ذوب نائوشیما طلا و نقره هم از لجن آندی به دست می آورد که درآمد مضاعفی را نصیب این شرکت می کنند.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!