تاریخ: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۲۷
بازدید: ۱۵۲
کد خبر: ۱۳۲۸۱۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، پاسخ داد:

انتظار رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از رزم حسینی چیست؟ / آیا وی می‌تواند از مجلس رای اعتماد بگیرد؟

می متالز - رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن بیان انتظار خود و نمایندگان مجلس از رزم حسینی در صورت گرفتن رای اعتماد از مجلس، تاکید کرد ایشان باید اقداماتی در شان مردم انجام دهد.
انتظار رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از رزم حسینی چیست؟ / آیا وی می‌تواند از مجلس رای اعتماد بگیرد؟

انتظارات مجلس از رزم حسینی

به گزارش می متالز، عزت الله اکبری تالارپشتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار این خبرگزاری پیرامون انتظارات مجلس از رزم حسینی که این روزها برای تصدی وزارت صنعت، از سوی دولت به مجلس برای گرفتن رای اعتماد، معرفی شده است، اظهار داشت: انتظار مجلس از وزرای محترم این است که حوزه تحت مدیریت خود را ساماندهی کنند و در همین راستا، انتظار بنده به عنوان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و سایر نمایندگان از وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت این است که ایشان بتوانند این حوزه را ساماندهی کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: انتظارمان از رزم حسینی این است که در حوزه تجارت، معیشت مردم، صنعت، تولید و درحوزه معدن فعالیت‌هایی مطابق شان مردم انجام دهند.

نماینده مردم تهران در ادامه اضافه کرد: در کشورمان ظرفیت‌های بالایی در این حوزه‌ها در اختیار داریم و با توجه به سال جهش تولید، ضرورت دارد که ایشان تمام توان خود را برای رسیدن به اهدافی که در جهش تولید وجود دارد، عملی کنند تا به این اهداف برسیم.

رویکرد مجلس در مقابل رزم حسینی بعنوان وزیر صنعت

اکبری تالارپشتی در بخش دیگری از صحبت‌های خود پیرامون رویکرد مجلس در مقابل وزیر صنعت بیان داشت: ما به وزرای دولت از جمله وزیر صنعت کمک می‌کنیم، مجلس این آمادگی را دارد تا از نظر نظارت و قانون‌گذاری به کلیه وزارتخانه‌ها کمک کند تا انها بتوانند در وظایف خود و فعالیت‌های پیش رو موفق باشند.

امیدواریم رزم حسینی بتواند نمایندگان را اقناع و رای اعتماد بگیرد

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان و در پاسخ به سوالی مبنی بر پیش‌بینی شما از رویکرد مجلس در مقابل رزم حسینی و اینکه آیا وی موفق به رای اعتماد از مجلس خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: رزم حسینی با ما نیز جلسه‌ای داشتند و گزارشی پیرامون برنامه‌های خود ارائه دادند و انشا‌الله بتوانند با همه نمایندگان مجلس، کمیسیون‌ها، فراکسیون‌ها و همه مجامع استانی تشکیل جلسه دهند و آنها را اقناع کنند.

در واقع باید کل نمایندگان مجلس نسبت به برنامه‌ها و توانمندی ایشان اقناع شوند و رای دهند که امیدواریم این اتفاق بیفتد.

در حال حاضر نیز نمی‌توانیم نسبت به ایشان و برنامه‌هایی که دارند اظهار نظر کنیم، زیرا قرار است فردا یکشنبه ساعت ۱۴ ایشان به کمیسیون صنایع و معادن تشریف بیاورند، برنامه‌های خود را ارائه دهند و سپس به سوالات و ابهامات نمایندگان مجلس پاسخ دهند و بعد از طی شدن این مراحل است که ما می‌توانیم اظهار نظر کنیم.

عناوین برگزیده