تاریخ: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۴۳
بازدید: ۱۴۷
کد خبر: ۱۳۳۸۴۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بسیج مهندسی برای عارضه‌یابی مشکلات «معادن» کرمانشاه به میدان آمد

می متالز - مسوول سازمان بسیج مهندسی صنعتی استان کرمانشاه گفت: عارضه‌یابی مشکلات معادن، الویت‌بندی این مشکلات، ارائه راه حل‌های بهینه و راه کارهای افزایش تولید معادن در کمیته تخصصی معدن بررسی می‌شود.
بسیج مهندسی برای عارضه‌یابی مشکلات «معادن» کرمانشاه به میدان آمد

به گزارش می متالز، فرزاد امیری در جلسه آغاز به کار  پایش و عارضه‌یابی واحدهای معدنی قرارگاه تخصصی صنعت، معدن و انرژی سازمان بسیج مهندسی صنعتی سپاه حضرت نبی اکرم‌(ص) استان کرمانشاه که در سالن جلسات ستاد تخصصی بسیج اقشار برگزار شد، به بررسی وضعیت و مشکلات معادن استان پرداخت.

وی با تاکید بر ظرفیت‌های بالقوه معادن استان و لزوم استفاده از آن برای پیشرفت اقتصادی، اظهار داشت: استفاده از این معادن در  ایجاد اشتغال استان بسیار حائز اهمیت است.

مسوول سازمان بسیج مهندسی صنعتی استان کرمانشاه ادامه داد: بین ظرفیت بالقوه و بالفعل فاصله بسیاری است و یکی از دلیل آن نیز مشکلات فراوانی است که در استان وجود دارد.

امیری با بیان اینکه کمیته تخصصی معدن با همکاری سازمان نظام مهندسی معدن تشکیل شده است، افزود: عارضه‌یابی مشکلات معادن، الویت‌بندی این مشکلات، ارائه راه حل‌های بهینه و راه کارهای افزایش تولید معادن در این کمیته بررسی خواهد شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمانشاه نیز در ادامه، بیان کرد: با کمک بسیجیان مهندسی صنعتی و حمایت ویژه سپاه قدم‌های در راستای احیا و رفع مشکلات معادن راکد و نیم‌راکد استان برخواهیم داشت.

خالد با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای احیای معادن کوچک در اولویت کمیته تخصصی خواهد بود، گفت: رسیدن به این هدف تلاش مضاعف همه‌ سازمان‌های مرتبط استان را می‌طلبد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده