تاریخ: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۴۷
بازدید: ۱۸۹
کد خبر: ۱۳۴۰۲۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

آمادگی لازم برای هماهنگی تامین مواد معدنی مورد نیاز پروژه ها

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: آمادگی لازم را جهت هماهنگی تامین مواد معدنی مورد نیاز پروژه ها بویژه در حوزه راهسازی داریم.
آمادگی لازم برای هماهنگی تامین مواد معدنی مورد نیاز پروژه ها

به گزارش می متالز، داوود شهرکی در دیدار با مدیر کل راه و شهرستازی استان که در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد گفت: حجم پروژه های عمرانی و بویژه راهسازی در حال اجرا در استان بسیار بالاست و آمادگی کامل را داریم با توان حوزه معادن و صنایع مرتبط به جهت توسعه استان همکاری لازم را انجام دهیم.

شهرکی گفت: حداقل 5 پروژه بزرگ معدنی از جمله مس، طلا در مناطق تفتان و سرجنگل، تیتانیوم فنوج مطالعات انها به پایان رسیده و یا در حال انجام مطالعات پایانی است و جزو معادن اقتصادی کشور محسوب و به مرحله ی ایجاد صنایع فرآوری رسیده ایم و بسیاری از شرکت های بزرگ برای ایجاد صنایع معدنی اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: سرعت گرفتن پروژه های عمرانی بویژه در زمینه راهسازی و ایجاد بزرگراهها خواسته همه مردم و مسئولان استان است و ایجاد بزرگراه‌ها و راه های دسترسی مناسب به توسعه معادن و صنایع، ترانزیت و تجارت و بازرگانی نیز کمک شایانی می کند و آمادگی لازم را جهت هماهنگی تامین مواد معدنی مورد نیاز پروژه ها بویژه در حوزه راهسازی داریم.

شهرکی ادامه داد: در صد قابل توجهی از صنایع کشور را صنایع مرتبط با صنایع ساختمانی تشکیل می‌دهد که مرتبط با حوزه راهسازی و فعالیت های عمرانی نیز هستند و افزایش پروژه های عمرانی به معادن و صنایع مرتبط در استان نیز رونق می‌دهد.

عناوین برگزیده