تاریخ: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۲۱
بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۱۳۴۳۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شماره شانزدهم ضمانت نامه منتشر شد

می متالز - شماره شانزدهم «ضمانت‌نامه» نشریه اینترنتی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، به یادداشت تحلیلی عضو هیات مدیره، اخبار برگزیده و خبر انتشار نشریه داخلی صندوق با نام «خبرنامه ابزارهای مالی تجاری» اختصاص یافته است.
شماره شانزدهم ضمانت نامه منتشر شد

به گزارش می متالز، تیتر یک این شماره به یادداشت علی مهدوی، عضو هیات مدیره صندوق مربوط می‌شود که به تاثیر نظام‌های مالی برعملکرد اقتصادی بنگاه‌ها پرداخته که مشروح آن در سایت صندوق منتشر شده است.

ستون سمت راست مربوط به نشریات داخلی است که خبر از انتشار شماره دوم «خبرنامه ابزارهای مالی تجاری» می‌دهد. با تداوم بحران بهداشتی، مالی و اقتصادی در جهان بواسطه همه‌گیری ویروس کرونا، کشورها و نهادهای مختلف در سطح ملی و بین المللی دست به اقدامات متعدد در حوزه های مختلفی زده‌اند. در حوزه تامین مالی به عنوان شاهرگ اصلی تجارت جهان، دولت‌ها و نهادها سعی کرده‌‌اند با ارائه و‌ام‌های بلاعوض یا یارانه‌ای، تضامین دولتی، انعطاف در برخورد با کسب و کارها و بسیاری اقدامات دیگر به کاهش نکول و تداوم روند تجارت کمک کنند. در این شماره «خبرنامه تامین مالی تجاری» بر روی این اخبار تمرکز شده است.

کادر پایین صفحه به تازه ترین خبر در حوزه صنایع کوچک اختصاص پیدا کرده است. این خبر مربوط به رشد 16 درصدی صادرات صنایع کوچک و متوسط در نیمه نخست سال 99 می‌شود که از سوی اصغر مصاحب، معاون صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی اعلام شده است.

گوشواره هفته نامه شانزدهم نیز به اولویت برنامه‌های رزم حسینی وزیر صمت که از سوی رئیس جمهور ابلاغ شده است، اشاره دارد.

http://www.shatanews.ir//parameters/mimt/modules/cdk/upload/content/news/179512/aa.jpg

عناوین برگزیده