تاریخ: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۳۹
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۱۳۵۲۳۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

توضیح سهم بورسی درباره روند رسیدگی به اختلافات با پتروشیمی مهر

می متالز - پتروشیمی حاضر در بورس جم درخصوص روند رسیدگی به اختلافات فی مابین با پتروشیمی مهر توضیح داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
توضیح سهم بورسی درباره روند رسیدگی به اختلافات با پتروشیمی مهر

به گزارش می متالز، شرکت پتروشیمی جم در خصوص روند رسیدگی به اختلافات فی مابین با پتروشیمی مهر توضیح داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

براین اساس، محمدرضا سعیدی مدیرعامل "جم" پیرو اعلامیه های قبلی درخصوص روند رسیدگی به اختلافات فی‌مابین با پتروشیمی مهر در هیات داوری که منجر به صدور رای بر محکومیت پتروشیمی مهر به پرداخت مبلغ ۸۷۲ میلیون دلار علاوه بر هزینه های داوری به این شرکت شده، اعلام کرد: همانگونه که پیش‌بینی می‌شد و قبلاً نیز در جلسه مجمع سالانه در ۱۱ تیرماه اعلام و بصورت کتبی نیز به آن سازمان اطلاع رسانی شده بود، پتروشیمی مهر دعوایی به خواسته ابطال رای داوری مذکور علیه این شرکت صادر کرده که نهایتاً برای رسیدگی به شعبه ۹ دادگاه عمومی حقوقی تهران ارجاع شده و وقت رسیدگی به دعوی نیز ۲۳ مهر تعیین شده است.

با توجه به اینکه این شرکت قبلا درخواست اجرای رای داوری را کرده و اجراییه نیز صادر و به طرف مقابل ابلاغ شده، شعبه ۹ دادگاه عمومی حقوقی تهران ۱۴ مهر قرار توقف اجرای رای را صادر کرده است. اگرچه طبق قانون تاثیری در ماهیت دعوی ندارد لیکن تا زمان صدور حکم نهایی، قطعی است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده