تاریخ: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۴۱
بازدید: ۱۶۴
کد خبر: ۱۳۵۲۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

"وبصادر" اثر نرخ های جدید تسعیر ارز را اعلام کرد/ صف خرید با حمایت حقوقی ها

می متالز - بانک صادرات از عدم آثار با اهمیت ابلاغ نرخ های جدید تسعیر ارز بر صورت‌های مالی ۶ ماهه خبر داد و با حمایت حقوقی ها صف خرید شد.
"وبصادر" اثر نرخ های جدید تسعیر ارز را اعلام کرد/ صف خرید با حمایت حقوقی ها

به گزارش می متالز، بانک صادرات از عدم آثار با اهمیت ابلاغ نرخ های جدید تسعیر ارز بر صورت‌های مالی ۶ ماهه خبر داد و با حمایت حقوقی ها و اقدام به جمع آوری سهام، شاهد رشد 4.8 درصدی قیمت و صف خرید شد.

براین اساس، احمد فاضلی معاون مالی "وبصادر" اعلام کرد: طبق بخشنامه ۱۵ مهر بانک مرکزی مبنای تسعیر اقلام پولی دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی برای گزارشگری مالی میان دوره منتهی به شهریور ۹۹ به منظور اعمال در دفاتر و تهیه صورت های مالی میاندوره ای مبلغ ۱۲,۹۰۰ تومان برای هر یورو و ۱۱ هزار تومان برای هر دلار آمریکا و سایر اسعار بر مبنای نرخ برابری آن به یورو در پایان شهریور ۹۹ تعیین شده است. 

نرخ تسعیر اعمال شده در صورت های مالی پایان سال مالی ۹۸ بالغ بر ۱۰۲۰۰ تومان برای هر یورو و ۹ هزار تومان برای هر دلار آمریکا بوده است. با توجه به وضعیت بازار ارزی این بانک و اختلاف اندک بین اقلام پولی دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی، انتظار نمی‌رود ابلاغ نرخ های جدید آثار با اهمیتی بر صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای بانک داشته باشد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده