تاریخ: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۵۰
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۱۳۶۷۲۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پنج طرح اقتصادی در لرستان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

می متالز - معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پنج طرح اقتصادی توسط شستا به تازگی در لرستان آغاز شده و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
پنج طرح اقتصادی در لرستان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش می متالز، حجت اله میرزایی شامگاه چهارشنبه در دیدار معاونین وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با نماینده ولی فقیه در لرستان در دفتر امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: عمده سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشور در شهرستان‌های الیگودرز ازنا و بروجرد می باشد همچنین شستا، پنج پروژه فعال در این شهرستان‌ها دارد.

وی گفت: همچنین شستا، پنج پروژه در لرستان به تازگی آغاز به کار کرد و برخی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند اما برخی دیگر ۳۰ ماه زمان نیاز دارد.

وی افزود: پروژه گردشگری سد حوضیان الیگودرز باید فرآیند حقوقی آن برطرف شود و پس از آن اقدامات لازم صورت گیرد همچنین مجموعه کارگاهی آبرسانی قمرود در الیگودرز ظرفیت خوبی می باشد.

وی ادامه داد: مجموعه پنج رأسی دامداری در الیگودرز در دست اقدام است که می‌تواند تمامی شیر موردنظر شرکت پگاه لرستان را تامین کند.

میرزایی گفت: مدیرعامل هلدینگ سیمان تامین، منابع جدید را برای بازسازی با ظرفیت موجود در فاز چهارم سیمان اختصاص می‌دهد و در این راستا باید تامین مالی شود.

وی ادامه داد: داروسازی اکسیر بروجرد از واحدهای تولیدی خوب در کشور می باشد همچنین داروسازی داملران این شهرستان از ظرفیت قابل توجهی برخوردار است که این دو واحد یک هزار و ۳۰۰ نفر نیرو را به کار گرفتند.

میرزایی گفت: تلاش خواهیم کرد در سریع‌ترین زمان ممکن واحدها به سرمایه‌گذاری و تولید انبوه برسند و هفتگی این واحدها پایش خواهند شد.

وی اظهار داشت: ایجاد اشتغال جدید از اولویت‌های وزارت خانه می باشد اما حفظ اشتغال موجود مهمترین مساله بوده و در دستور کار قرار دارد.

عناوین برگزیده