تاریخ: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۴۹
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۱۳۸۴۱۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل ایریسا:

چشم انداز فولاد مبارکه کارخانه هوشمند در کلاس جهانی است

می متالز - مدیر عامل شرکت ایریسا با بیان اینکه ملاک برتری در ۵ سال آینده، محصول و ارزش افزوده آن است، گفت: فولاد مبارکه امروز در مسیر تحول دیجیتال و تولید محصولات متنوع قرار گرفته است.
چشم انداز فولاد مبارکه کارخانه هوشمند در کلاس جهانی است

به گزارش می متالز، رسول سرائیان امروز چهارشنبه _ ۳۰ مهرماه_ در افتتاحیه دوره آموزشی مدیریت ارشد تحول دیجیتال که به همت فولاد مبارکه برگزار شد، اظهار کرد: تحول دیجیتال در هر صنعتی نامی به خود اختصاص داده است، فناوری دیجیتال صنعت را متحول می‌کند.

وی افزود: یکی از اولویت‌های فولاد مبارکه در سال ۹۹ فرهنگ سازی و آموزش نیروی انسانی بود که بر این اساس دوره‌ای که یکی از پروژه‌های هفتگانه طرح تحول است، برگزار می‌شود.

مدیر عامل شرکت ایریسا گفت: تبدیل شدن فولاد مبارکه به یک کارخانه هوشمند در کلاس جهانی، در افق ۱۴۰۴ هدف نهایی طرح تحول دیجیتال است.

سرائیان افزود: این دوره، دوره‌ای صرفاً نظری نبوده و باید تجارب عملی، بر اساس تجارب بین‌المللی به شرکت‌کنندگان آموزش داده شود؛ اگر بتوانیم نوع نگاهمان به تکنولوژی را تغییر دهیم موفقیت بزرگی کسب خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بنابراین با زمان، انرژی، منابع و پول کمتر، کیفیت، سود، ارزش و ایده بیشتری خواهیم داشت که نتیجه و خروجی تحول دیجیتال است.

مدیر عامل شرکت ایریسا گفت: هدف این دوره توانایی تولید محصولات متنوع در کلاس جهانی با دارایی‌های کنونی آن‌ها است.

 

فولاد مبارکه همواره برای کل کشور الگو بوده است

سرائیان افزود: چشم‌انداز فولاد مبارکه کلاس جهانی است، سطح این دوره نیز باید کلاس جهانی باشد. فولاد مبارکه همواره برای کل کشور الگو بوده و می‌تواند در مسیر تحول دیجیتال حرکت کند.

وی با اشاره به استارتاپ‌های بزرگ دنیا در صنعت فولاد گفت: خدمات بلاکچین، واردکردن داده‌های تولید کربن و مصرف استاندارد برای دریافت گواهی استاندارد و تولید پودرهای فلزی دستگاه‌های پرینت سه بعدی از جمله خدمات این شرکت‌ها است.

مدیرعامل ایریسا گفت: یکی دیگر از اولویت‌های طرح تحول دیجیتال فولاد مبارکه، افتتاح مرکز نوآوری نقش آفرینی و بهره‌گیری از شرکت‌های نوپا در دانشگاه تهران است.

وی با بیان اینکه امروز فولاد مبارکه در نقطه عطف تاریخی قرار گرفته است، گفت: اگرچه امروز این شرکت از نظر تولید فولاد رتبه برتر را در اختیار دارد، اما ملاک برتری در ۵ سال آینده، محصول و ارزش افزوده آن است. بنابراین مدیران شرکت فولاد مبارکه باید در راستای هوشمندسازی این مجموعه تلاش کنند.

عناوین برگزیده