تاریخ: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۲۰
بازدید: ۳۴۷
کد خبر: ۱۳۸۸۲۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
برای دومین سال متوالی صورت گرفت:

فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری به‌عنوان واحد نمونه کیفیت استاندارد

می متالز - هم‌زمان با روز جهانی استاندارد، طی آئینی با حضور عبدالله نظری، مدیرکل ادارۀ استاندارد و تحقیقات صنعتی استان چهارمحال و بختیاری و مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، لوح واحد نمونۀ کیفیت استاندارد به سعید رشیدی مدیرعامل شرکت فولاد تاراز اهدا شد.
فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری به‌عنوان واحد نمونه کیفیت استاندارد

به گزارش می متالز، در این آیین، رشیدی ضمن گرامیداشت روز جهانی استاندارد خاطرنشان کرد: شرکت فولاد تاراز در سال ۱۳۹۵ با سرمایه‌گذاری دو هلدینگ بزرگ شرکت آتیه فولاد نقش‌جهان و شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد وابسته به شرکت فولاد مبارکه به بهره‌برداری رسید که این مهم باعث رونق تولید و اشتغال‌زایی در استان گردید.

وی از تولید محصولات باکیفیت در تراز استاندارهای جهانی و متمایز از سایر رقبا به‌عنوان یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های مهم شرکت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری یاد و تصریح کرد: در حال حاضر فولاد تاراز به‌عنوان برندی خوش‌نام در بازار ورق گالوانیزۀ کشور مطرح است.

در ادامۀ این نشست مجید نظری معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری با اشاره به شرایط سخت تحریم‌ها و شیوع بیماری کرونا گفت: کسب چنین افتخاری، عزم راسخ و تلاش شبانه‌روزی فولادمردان شرکت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری را نشان می‌دهد.

در ادامه عبدالله نظری نیز با بیان اینکه شعار روز جهانی استاندارد در سال جاری، «حفاظت از کرۀ زمین با رعایت استانداردها» است تصریح کرد: بدون شک با رعایت استانداردها می‌توان به حفظ هرچه بیشتر و بهتر محیط زیست و بهبود کیفیت زندگی جامعۀ بشری کمک کرد.

 به گفتۀ نظری انتخاب واحدهای نمونه در سطح استان و در سطح ملی سخت‌گیرانه‌تر شده است.

مدیرکل ادارۀ استاندارد استان چهارمحال و بختیاری در پایان ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مدیریت و کارکنان شرکت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری، این شرکت را یکی از مجموعه‌های کم‌نظیر کشور در حوزۀ تولید محصولات باکیفیت صنعتی و برند نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی کرد.

عناوین برگزیده