تاریخ: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۴۳
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۱۴۰۶۲۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

بازدید سر زده معاونت وزارت صمت از کارخانه های گروه ملی صنعتی فولاد ایران

می متالز - معاون وزیر صمت و دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، با مدیران ارشد گروه ملی صنعتی فولاد ایران دیدار کرد.
بازدید سر زده معاونت وزارت صمت از کارخانه های گروه ملی صنعتی فولاد ایران

به گزارش می متالز، معاون وزیر صمت و دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، امروز ۱۲ آبان ماه به همراه چند تن از مدیران و روسای صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان، با مدیران ارشد گروه ملی دیدار کردند.

بعد از ارائه گزارش فعالیت‌های اخیر و مشکلات پیش روی گروه ملی، توسط معاون برنامه‌ریزی و توسعه این صنعت، دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، اظهار کرد: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری، دولت عزمی جدی برای حمایت از تولید داخلی کشور دارد. ایشان متعهد گردید که با تمام توان در رفع مشکلات، حامی شرکت و پرسنل گروه ملی خواهد بود و خود را از بدنه این شرکت جدا نمی‌داند.

میثم زالی گفت: در جهت حمایت تولید داخلی با تمام توان تا حصول نتیجه مطلوب در کنار این شرکت و پرسنل آن خواهیم بود.

در پایان معاون بازرگانی و جانشین مدیرعامل، با بیان اینکه گروه ملی یکی از اولین بنگاه های صنعتی کشور محسوب می‌شود گفت: به دلیل تنوع تولید، مقاطع فولادی جایگاه ویژه‌ای در مارکتینگ فولاد کشور دارد، تقاضا می‌کنیم که وزارت صمت در راستای تسهیل تهیه مواد اولیه کارخانه‌های و اخذ کارت بازرگانی، از بنگاه های اقتصادی حمایت کنند.

گفتنی است؛ میثم زالی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، هیات همراه، به‌اتفاق معاونین و جمعی از مدیران ارشد شرکت، از کارخانه‌های نورد کوثر، لوله‌سازی و نورد میلگرد و مفتول بازدید کردند.

 

عناوین برگزیده