تاریخ: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۰۲
بازدید: ۱۲۳
کد خبر: ۱۴۰۷۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در دیدار سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی و رئیس اتاق ایران تأکید شد:

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تدوین برنامه‌های عملیاتی و توسعه‌ای دولت/ ارتقاء همکاری‌های مشترک به منظور افزایش بهره وری در تولید و تجارت صنایع کوچک و متوسط

می متالز - سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تدوین برنامه‌های عملیاتی و توسعه‌ای دولت و ارتقاء همکاری‌های مشترک به منظور افزایش بهره وری در تولید و تجارت صنایع کوچک و متوسط تأکید کرد.
استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تدوین برنامه‌های عملیاتی و توسعه‌ای دولت/ ارتقاء همکاری‌های مشترک به منظور افزایش بهره وری در تولید و تجارت صنایع کوچک و متوسط

به گزارش می متالز، اصغر مصاحب در دیدار رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران افزود: به توسعه همکاری‌های مشترک با پارلمان بخش خصوصی در پیاده سازی برنامه‌های راهبردی کمک به توسعه صادرات صنایع کوچک، پیاده سازی برنامه‌های توسعه خوشه‌ای و نظام مبادلات پیمانکاری فرعی، تأمین مالی به روش‌های نوین برای بنگاه‌های کوچک و متوسط و ... اعتقاد داریم.

وی همچنین استفاده از پتانسیل اتاق‌های مشترک برای توسعه روابط تجاری واحدهای صنعتی کوچک و متوسط با همکاری اتاق ایران را بسیار حیاتی دانست تا با افزایش سطح تعاملات و ارتقاء استاندارد تولید این واحدهای تولیدی در زمان رفع تحریم‌ها، توسعه اقتصادی این بنگاه‌ها را شاهد باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز در این دیدار ضمن قدردانی از رویکرد سازنده سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در توسعه تعاملات فی‌مابین با بخش خصوصی، بر نیازمندی توجه بیشتر دولت به حمایت از صنایع کوچک و متوسط تأکید کرد.

غلامحسین شافعی در ادامه آغاز یک اقدام مشترک در زمینه به‌هم رسانی واحدهای صنعتی کوچک و بزرگ در شرایط کنونی که توجه بیش از پیش دولت به ساخت داخل و ارتقاء توانمندی این واحدهای تولیدی معطوف است را مفیدتر دانست و برای هرگونه همکاری در این زمینه اعلام آمادگی نمود.

عناوین برگزیده