تاریخ: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۹
بازدید: ۲۴۶
کد خبر: ۱۴۲۸۳۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

آمادگی برای دومین اورهال بزرگ و دقیق فولاد اکسین برای جهش بیشتر در تولید

می متالز - یکشنبه 25 آبان مهندس امین ابراهیمی ضمن بازدید از تمام بخش های کارخانه در جلسه اورهال شرکت کرد.
آمادگی برای دومین اورهال بزرگ و دقیق فولاد اکسین برای جهش بیشتر در تولید

به گزارش می متالز، در ابتدای جلسه که با حضور مدیران فعال در اورهال برگزار شد. دومین اورهال برنامه ریزی شده شرکت که از یکم آذر به مدت ۱۰ روز با هدف تعمیرات اساسی بخش‌های مختلف خط تولید با هدف تعمیرات سالیانه و تعمیرات بجای مانده از اورهال سال گذشته  ۱۳۹۸ انجام انجام می شود.

در ابتدای این جلسه مهندس کاووسی با اشاره به فعالیت برنامه ریزی شده در این اورهال گفت: ۴۶۲ نفر در بیش از ۵۲ هزار  ساعت کار مدام و مفید در قسمتهای گوناگون نظیر  سرویس جرثقیل های سقفی، تاسیسات ناحیه نورد گرم، ناحیه تکمیلی، پست های برق، سرویس موتورها و درایوها انجام طی ده روز کار انجام می‌شود.

وی افزود: بیش از ۶۵۰ ردیف کالا برای اورهال خریداری گردیده که بیش از ۹۵ درصد قطعات آماده شده‌اند و نفرات واحد خرید به صورت ۲۴ ساعته در اورهال حضور دارند.  در بخش برق تمرکز بر سرویس درایوها و ترانس های شرکت می باشد.

کاووسی در پایان اشاره کرد: لازم به ذکر است طی دو روز گذشته دوره‌های توجیه ایمنی برای پرسنل درگیر اورهال در محل تالار اجتماعات اکسین برگزار شد.

مهندس ابراهیمی مدیرعامل فولاداکسین پس از بازدید چندین ساعته و بررسی کم و کیف این اورهال گفت:  با توجه به اینکه ما تا پایان سال برنامه ی فشرده ای در حوزه تولید، خصوصا ورق های API  که عمدتا مربوط سرویس شیرین می باشند، داریم و تعهداتی که از سنوات گذشته به جا مانده است، ضروری ست تجهیزات در حداکثر آماده به کاری قرار گیرند و مطمئنا نقش این اورهال برای تداوم تولید و انجام تعهدات شرکت به مشتریان بسیار مهم می باشد.

 ابراهیمی تاکید کرد: تیم اجرایی و پشتیبانی تعمیرات اساسی کارخانه می بایست همانند سال گذشته با همان جدیت و همان روحیه مثال زدنی پای کار باشند و اورهال نمونه ای را انجام دهند و با حداقل نمودن توقفات و حداکثر شدن تولید بتوانیم تولیدات مربوط به سفارشات فولاد اکسین را تا پایان سال به سرانجام برسانیم.

وی اظهار کرد: خوشبختانه الزامات کار از سوی ستاد مربوطه، خصوصا در حوزه خرید دیده شده و امیدوارم چنانچه مواردی باشد نیز تا قبل از شروع اورهال انجام گردد.
مدیر عامل فولاد اکسین ادامه داد: این اورهال می بایست بر اساس برنامه ی زمانی تعیین شده پیش رود و اولویت ما نیز انجام  اورهال در مدت معین است، ضمن اینکه گزارش درصد پیشرفت کار به صورت روزانه جمع بندی و ارسال گردد.

ابراهیمی در خاتمه  ضمن خسته نباشید و تقدیر از ستاد عملیات تعمیرات اساسی کارخانه از روابط عمومی شرکت خواست تا این اورهال به صورت گزارش و تصویر در آرشیو شرکت یادگار و ماندگار شود.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده