تاریخ: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۴۷
بازدید: ۱۴۳
کد خبر: ۱۴۴۱۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حاجی‌بابایی طی پیامی به مناسبت هفته بسیج:

تکلیف امروز مسوولان تفکر بسیجی برای حل مشکلات اقتصادی و اصلاح ساختار بودجه‌ای است

می متالز - رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: تکلیف امروز ما تفکر و منش بسیجی، حضور همدلانه و وحدت مومنانه برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی، اشتغال و تولید سرمایه از طریق جهش تولید، اصلاح نگرش اقتصادی و ساختار بودجه ای است.
تکلیف امروز مسوولان تفکر بسیجی برای حل مشکلات اقتصادی و اصلاح ساختار بودجه‌ای است

حمیدرضا حاجی بابایی

به گزارش می متالز، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی پیامی به مناسبت هفته بسیج بر تفکر بسیجی و حرکت جهادی برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی تاکید کرد و نوشت: بسیج تجلی قدرت مردمی و تبلور انسجام و اتحاد ملی است که در هر برهه به شیوه ای مناسبت ظهور و بروز داشته است و تکلیف امروز مسوولان و مردم داشتن، تفکر و منش بسیجی، برای حضور همدلانه و وحدت مومنانه برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی، اشتغال و تولید سرمایه از طریق جهش تولید، اصلاح نگرش اقتصادی و ساختار بودجه‌ای است.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف مرهون تفکر و میل بسیجی است.‌ رهبرمعظم انقلاب اسلامی( مدظله العالی) "بسیج" از برکات انفاس قدسی معمار و بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تفکر و سبک زندگی بسیجی چراغ راهی برای تمام دوران حیات انقلاب اسلامی ایران است.

بسیج تجلی، قدرت مردمی، پیام آور وحدت، همدلی و تبلور انسجام و اتحاد ملی است که در هر عرصه ای از انقلاب شکوهمند اسلامی به شیوه ای متناسب به همان زمان ظهور و بروز داشته است. تکلیف امروز ما تفکر و منش بسیجی، حضور همدلانه و وحدت مومنانه برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی، اشتغال و تولید سرمایه از طریق جهش تولید، اصلاح نگرش اقتصادی و ساختار بودجه ای است. در آستانه هفته بسیج یک بار دیگر با اعتقاد، ایمان و عملکرد بسیجی با ملت بزرگ ایران، تجدید میثاق می کنیم، که با بسیج همه امکانات از این گذرگاه عبور خواهیم کرد.

برای تحقق این هدف از ملت بزرگ ایران درخواست می کنم، با تفکر بسیجی و رعایت پروتکل های بهداشتی و صبر انقلابی، مسیر عبور از این بحران را تسهیل نمایند. با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و تقدیر و تشکر از کادر بهداشت و درمان که با اقدام جهادی خود شبانه روز برای حفظ زندگی و سلامت مردم تلاش می کنند، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را گرامی می‌داریم و بار دیگر ضمن تجدید پیمان با آرمان های حضرت امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، آمادگی کامل خود را برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام داشته و بر تداوم راه انقلاب و اصول بنیادین آن تاکید می نماییم و تا اهتزاز پرچم آزادی و آزادگی بر قلل افتخارات در عرصه های ملی و بین المللی با حفظ سیاست صلح طلبی و آرامش در دفاع از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده ایم.

دکتر حمیدرضا حاجی بابایی

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی

عناوین برگزیده