تاریخ: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۵:۱۰
بازدید: ۵۸۳
کد خبر: ۱۴۵۹۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

برگزاری مسابقات قرآنی توسط مجتمع مس سرچشمه استمرار دارد

می متالز - مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری مسابقات قرآنی با پشتیبانی مدیریت مجتمع مس سرچشمه در طول سال استمرار پیدا کند و منجر به گسترش فرهنگ قرآنی شده و در زندگی ما اثرگذار شود.
برگزاری مسابقات قرآنی توسط مجتمع مس سرچشمه استمرار دارد

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، سید علی میرافضلی در مراسم اختتامیه مسابقه حفظ سوره یس که در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار شد، اظهار کرد: اواخر سال گذشته مدیریت مجتمع مس سرچشمه از ما خواست که در حوزه قرآنی مسابقاتی را برگزار کنیم که اولین مورد آن مسابقه حفظ سوره یس بود.
وی بیان کرد: چهاردهم فروردین ماه امسال برگزاری این مسابقه اطلاع رسانی شد و مردم شهرهای رفسنجان، انار و کارکنان مس سرچشمه تا ۳۱ فروردین ماه فرصت ثبت نام داشتند.
میرافضلی با بیان اینکه در مجموع بیش از 3 هزار نفر در مسابقه حفظ سوره یس ثبت نام کردند، افزود: از این تعداد دو هزار نفر از طریق سایت مسابقه و نزدیک به هزار نفر نیز از طریق مراجعه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان و انار و اداره تبلیغات اسلامی سرچشمه ثبت نام شدند که جا دارد از عزیزانی که ما را در برگزاری این مسابقه همراهی کردند تشکر کنم.
مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه عنوان کرد: آزمون هفتم اردیبهشت ماه از ساعت 9 صبح همزمان در شهرهای رفسنجان، انار و سرچشمه برگزار شد که مجموعاً 1851 نفر در این مسابقه شرکت کردند که بیش از 80 درصد آنان را بانوان تشکیل می دادند.
میرافضلی در ادامه توضیح داد: سوالات نیز به صورت کتبی و چهارجوابی بود و کسانی که به 80 درصد سوالات پاسخ مثبت داده بودند به مرحله قرعه کشی راه یافتند.
مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه ادامه داد: از مجموع 1851 نفری که در این مسابقه شرکت نمودند 571 نفر به بیش از 80 درصد سوالات پاسخ صحیح داند که باعث خوشحالی است.
میرافضلی افزود: از این تعداد 35 نفر به طور کامل و 100 درصد به سوالات پاسخ دادند که در قرعه کشی نفرات اول تا سوم شرکت می کنند و مابقی نیز در قرعه کشی سایر جوایز شرکت خواهند کرد.
مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری مسابقات قرآنی با پشتیبانی مدیریت مجتمع مس سرچشمه در طول سال استمرار پیدا کند و منجر به گسترش فرهنگ قرآنی شده و در زندگی ما اثرگذار شود.

عناوین برگزیده