تاریخ: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۳۱
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۱۴۶۶۴۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استاندار البرز:

مشکلات و موانع موجود تولیدی کارخانه سیمان آبیک مرتفع می شود

می متالز - شهبازی با اعلام خبر تشکیل کارگروهی برای ارتقاء و پیشرفت روند تولید کارخانه سیمان آبیک گفت: مشکلات و موانع موجود تولیدی کارخانه سیمان آبیک مرتفع می شود.
مشکلات و موانع موجود تولیدی کارخانه سیمان آبیک مرتفع می شود

به گزارش می متالز، «عزیزالله شهبازی» طی بازدید از کارخانه سیمان آبیک که چهارشنبه 12 آذر با حضور جمعی از معاونان استانداری البرز انجام شد گفت: ارتقاء میزان تولید و رشد صنعت از برنامه های اصلی دولت است.

استاندار البرز افزود: برای تأمین آب، برق و دیگر ضرورت های تولیدی کارخانه سیمان آبیک کارگروهی معین شده است تا به تکلیف اراضی آن رسیدگی کند.

به گفته شهبازی، تمامی دستگاه های اجرایی در زمینه فراهم آوردن ضرورت های بخش تولید موظف هستند چرا که تنها با همکاری و همراهی دستگاه ها می توان شاهد رفع مشکلات موجود بود.

وی با اشاره به اینکه کارخانه سیمان آبیک به عنوان یک نماد و برندملی در استان البرز است بیان کرد: تولیدات متنوعی که در کارخانه سیمان آبیک تولید می شود جایگزین بسیاری از مصالح گران قیمت در ساخت و سازها شده اند و همین امر اهمیت این کارخانه تولیدی را نشان می دهد.

وی با اشاره به اهمیت ارزآوری و تنوع تولیدات این کارخانه بیان کرد: تنوع تولیدی و ارزآوری کارخانه سیمان آبیک زمینه اشتغالزایی هزاران نفر را ایجاد کرده است.

تعین کارگروهی برای برخورد با متعارضان به زمین های اطراف این کارخانه از محورهای مطرح شده طی بازدید استاندار البرز از این کارخانه بود.

شهبازی اظهار کرد: ساخت و سازهای غیرمجازی که در اراضی ملی اطراف این کارخانه صورت گرفته در قالب این کارگروه مورد پیگیری جدی قرار می گیرد.

استاندار البرز در پایان خاطرنشان کرد: تأمین میزان اعتبار و ارائه راهکارهای تسهیلاتی به منظور تعمیران و بازسازی واحد سیمان آبیک در قالب نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار می گیرد.

عناوین برگزیده