تاریخ: ۰۴ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۱۹
بازدید: ۳۰۵
کد خبر: ۱۵۰۴۰۵

شکل‌گیری بنادر نسل سوم در کشور

می متالز - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از‌ مهمترین برنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی ایجاد شهر‌های لجستیکی در مناطق ویژه اقتصادی در آینده نزدیک است که در دستور کار قرار گرفته و دنبال می‌شود.
شکل‌گیری بنادر نسل سوم در کشور

به گزارش می متالز،  صبح امروز مراسم امضای تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در اراضی 2400 هکتاری بندر شهید رجایی به ارزش 100 هزار میلیارد ریال و 800 میلیون یورو با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی امضا شد.

‌در این مراسم‌ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی همواره تأکید دارد که بنادر کشور فقط محلی برای ‌انتقال کالا و تغییر مدل‌‌های حمل و نقلی نباشد، ‌در همین راستا تفاهم‌نامه‌‌های امروز که به امضا رسید، نمونه بارز این اولویت‌های مورد تأکید وزیر راه و شهرسازی است که محقق شد‌.

محمد راستاد تأکید کرد: ‌‌بنادر علاوه بر آنکه نقطه‌ای برای تغییر مدل حمل و نقلی هستند، ‌‌مراکز‌‌ تولید و افزایش ارزش افزوده هستند و ایجاد مراکز لجستیکی در بنادر دنبال می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در حال حاضر بنادر نسل سوم در کشور ما شکل گرفته است‌.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد‌: یکی از‌ مهمترین برنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی ایجاد شهر‌های لجستیکی در مناطق ویژه اقتصادی در آینده نزدیک است که در دستور کار قرار گرفته است و دنبال می‌شود.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده