تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۵:۲۶
بازدید: ۳۹۶
کد خبر: ۱۵۰۷۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

دریافت تقدیرنامه دوستاره مدل تعالی سازمانی EFQM توسط شرکت سیمان تهران

می متالز - سیمان تهران در فرآیند جایزه تعالی و پیشرفت بر اساس مدل تعالی سازمانی EFQM با کسب ۳۳۸ امتیاز موفق به دریافت تقدیر نامه دو ستاره گردید.
دریافت تقدیرنامه دوستاره مدل تعالی سازمانی EFQM توسط شرکت سیمان تهران

به گزارش می متالز، این شرکت که در سال ۹۶ در فرآیند جایزه تعالی و پیشرفت ثبت نام و شرکت کرده بود ، با توجه به اقدامات برنامه ریزی و اجرا شده ی قبلی از جمله آموزش های مفاهیم تعالی، خود ارزیابی و تشکیل کارگروه های تعالی بمنظور خود ارزیابی مطابق با مدل مذکور و تدوین اظهار نامه ، در ارزیابی نهایی توسط ارزیابان مجرب معرفی شده از سوی دبیر خانه جایزه ، ضمن دفاع مناسب از طرحها و برنامه ها و رویکردهای خود موفق به کسب امتیاز مذکور و دریافت تقدیر نامه دو ستاره گردد.

گفتنی است ، سیمان تهران قبل از این در سال ۹۱ در این فرآیند شرکت نموده و موفق به دریافت گواهینامه شده بود که مستلزم امتیاز کمتر از ۲۵۰ می باشد . اما در سال ۹۶ با توجه به حجم پروژه های بهبود اجرا شده در حوزه های مختلف محیط زیست،فنی و تولید ، بازرگانی ، HSE و منابع انسانی موفق به دو سطح ارتقاء و دریافت تقدیر دو ستاره شده است .

تقدیر نامه مذکور طی مراسمی با حضور مسئولین ارشد بنیاد مستضعفان ، هلدینگ کاوه پارس ، مدیران عامل سیمان تهران و شرکتهای تابعه و مدیران عامل سایر سازمانهای شرکت کننده در این فرآیند به آقای مهندس مجید پور مدیر عامل سیمان تهران اهدا گردید.

عناوین برگزیده