تاریخ: ۰۳ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۳۰
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۱۵۱۱۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کالا‌های کاشانی آن سوی مرز‌ها

ارزآوری بیش از ۱۹۰ میلیون دلاری صادرات کالا از کاشان به خارج

می متالز - صادرات کالا از گمرک کاشان به خارج از کشور ۱۹۰ میلیون و ۶۸۸ هزار دلار ارزآوری داشته است.
ارزآوری بیش از ۱۹۰ میلیون دلاری صادرات کالا از کاشان به خارج

به گزارش می متالز، مسوول واحد ارزیابی گمرک استان اصفهان مستقر در کاشان، وزن کالا‌های صادر شده را در ۹ ماهه امسال این شهرستان به خارج از کشور، بیش از ۳۰۴ هزار و ۵۳۱ تن بیان کرد و گفت: بیشترین کالا‌های صادراتی کاشان در ۹ ماه گذشته فولاد، ورق، میلگرد و فرش ماشینی بود ه است.

علیمراد نوروزی، انواع نخ و الیاف مصنوعی، گلاب و عرقیات گیاهی، مواد پی‌وی‌سی، ظرف‌های آرکوپال، پلاستیک و ملامین، کولر آبی و قالب‌های فلزی را از دیگر کالا‌های صادراتی کاشان برشمرد.

وی افزود: لنت ترمز، لبنیات، مواد شوینده، آلومینیوم، گونی، لوله‌های چدنی و پلیکا، مفتول مسی، آبلیمو و چینی نیز دیگر کالا‌های صادراتی از کاشان به خارج کشور را تشکیل می‌دهد.

مسوول واحد ارزیابی گمرک استان اصفهان مستقر در کاشان گفت: عراق، پاکستان، آذربایجان، اتریش، چین، ازبکستان، سوئد، اوکراین، آلمان، قطر، آلبانی، استرالیا، سنگاپور، لبنان، مالزی، تاجیکستان، ترکمنستان، لیتوانی، اندونزی، هند، اسپانیا و ژاپن بخشی از کشور‌های مقصد این کالا‌های صادراتی هستند.

علیمراد نوروزی هچنین از ترکیه، انگلیس، روسیه، کنیا، هلند، زامبیا، برزیل، اوگاندا، بلغارستان، کویت، افغانستان، قزاقستان، ارمنستان، گرجستان، اردن، ویتنام، بحرین و آفریقای جنوبی را از دیگر بازار‌های جهانی کالای صادراتی شهرستان کاشان برشمرد.

حدود هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی صنعتی کوچک و بزرگ در سه شهرک، چهار ناحیه و ۶ منطقه صنعتی شهرستان کاشان فعالیت می‌کنند.

عناوین برگزیده