تاریخ: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۲۵
بازدید: ۹۰
کد خبر: ۱۵۷۹۲۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

5 واحد صنعتی توسط روحانی در زنجان افتتاح می شود

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: پنج واحد صنعتی توسط رئیس جمهور در استان زنجان افتتاح می شود.
5 واحد صنعتی توسط روحانی در زنجان افتتاح می شود

به گزارش می متالز، ناصر فغفوری در زنجان اظهار کرد: همزمان با ایام دهه فجر در استان زنجان، پنج واحد صنعتی توسط ریاست محترم جمهوری به صورت ویدوئو کنفرانس افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای واحدهای آماده افتتاح توسط رئیس جمهور بالغ بر 70 هزار میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی این واحدها در استان ، زمینه اشتغال یک هزار و 768 نفر فراهم می‌شود، تصریح کرد: واحدهای البرز ناب آرش، نورد فولادکاران افق، سپهر پلاستیک، اطلس جین و جهان نمو توسط ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.

فغفوری با اشاره به اینکه این واحدها در شهرستان‌های زنجان، ابهر، صائین قلعه و سلطانیه مستقر است، اضافه کرد: زمینه فعالیت این واحدها در زمینه شمش فولادی، انواع میلگرد، انواع ظروف پت و پلاستیکی، پارچه جین و کنسانتره آهن است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: طی دو سال اخیر ۹۵ درصد مشکلات و موارد مطرح شده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان زنجان تسریع شده است.

وی با بیان اینکه طی هشت ماه گذشته از سال جاری واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان تعطیل نشده است، تصریح کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در محل واحدهای تولیدی و صنعتی برگزار می‌شود.

فغفوری با بیان اینکه مهم‌ترین سیاست کشور و حوزه تولید، حفظ و صیانت از اشتغال و تولید موجود است، گفت: باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و جامه عمل پوشاندن به شعار سال مبنی بر جهش تولید نقشه راهی در استان ترسیم شده است.

عناوین برگزیده